Pojdi na vsebino Pojdi na meni Išči po strani Seznam vseh strani Nastavitve dostopnosti
Logo ZRSŠ
Filtri za iskanje
Digitalizirani učni načrti Prijava
Logo ZRSŠ
Filtri za iskanje
  • Stiki s prakso
    • Aktualno

      • Prenova kurikularnih dokumentov
      • Trajnostni razvoj
      • Varno in spodbudno učno okolje
      • Nadarjeni
      • Projekti
      • Aktualno za ravnatelje

      Usposabljanja

      • Študijska srečanja
      • Seminarji
      • Samostojno učenje
      • Strokovne rešitve
      • Tematske konference
      • Konference in posveti

      Podpora VIZ

      • Svetovanja
  • Področja
    • Predšolska vzgoja

      • Kurikularni dokumenti
      • Priporočila in smernice za delo
      • Sodelovanje z vrtci

      Osnovna šola

      • Obvezni program
      • Razširjen program
      • Koncepti
      • Smernice, navodila in priporočila
      • Izobraževanje za otroke s
        posebnimi potrebami
      • Glasbeno izobraževanje

      Srednja šola

      • Srednje splošno izobraževanje
      • Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
      • Dijaški domovi
      • Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
      • Osebe s priznano mednarodno zaščito
  • Mednarodno sodelovanje
    • Mednarodno povezovanje

      • Partnerji

      Slovenci izven meja

      • Zamejsko šolstvo
      • Slovenci po svetu – Stičišče
  • Publikacije
      • Strokovne revije
      • E-učbeniki
      • Spletna knjigarna
      • Digitalna bralnica
      • Arhiv člankov iz revij
  • O nas
      • Splošno
      • Kontakti
      • Organizacijske enote
      • Temeljne naloge
      • Informacije javnega značaja
      • Celostna grafična podoba
      • Razpisi in javne objave
      • Nagrade in priznanja
      • Mediji o nas
      • English
      • Italiano
      • Magyar
  • Digitalizirani učni načrti
  • Prijava
  1. Domov
  2. Arhiv člankov
  3. formativno spremljanje znanja

Arhiv člankov iz revij

Pojdite nazaj na celoten arhiv člankov.

formativno spremljanje znanja


Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa gradbeništvo prvih civilizacij – nastanek prvih mest
Članek iz: Zgodovina v šoli 2/2018•Avtorji: Janja Bec• Ključne besede: formativno spremljanje znanja, medvrstniško vrednotenje, prve civilizacije, bralne učne strategije - BUS, gradbeništvo
»Primož Trubar – prvi mož med slovenskimi protestanti« pri pouku zgodovine po načelih formativnega spremljanja znanja
Članek iz: Zgodovina v šoli 1/2020•Avtorji: Janja Bec• Ključne besede: zgodovina, formativno spremljanje znanja, strip, Primož Trubar, protestantizem
Formativno spremljanje pri vsebini Večkotniki
Članek iz: Matematika v šoli 1/2018•Avtorji: Katja Kmetec• Ključne besede: formativno spremljanje znanja, večkotniki
Potovanje po Evrolandiji
Članek iz: Geografija v šoli 3/2017•Avtorji: mag. Evelina Katalinić• Ključne besede: regionalna geografija Evrope, formativno spremljanje znanja, medvrstniško vrednotenje, opisni kriteriji, Evrolandija, metoda igre, samoevalvacija
Afriške bolezni – medpredmetni in formativni pristop
Članek iz: Geografija v šoli 2/2017•Avtorji: mag. Evelina Katalinić• Ključne besede: formativno spremljanje znanja, študija primera, igra vlog, medvrstniško vrednotenje, afriške bolezni, opisni kriteriji

Zavod RS za šolstvo

Poljanska cesta 28
Ljubljana

  • Pošljite e-mail na info@zrss.si
  • Kontakti
  • Pojdite na Twitter: @zrss_si
  • Pojdite na Facebook: @zavodzasolstvo
  • Splošni pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Izjava o dostopnosti
  • Mediji o nas
  • Temeljne naloge
  • IJZ
  • CGP
  • Organizacijske enote
  • Razpisi in javne objave
  • Nagrade in priznanja

Območne enote

  • Celje
  • Koper
  • Kranj
  • Ljubljana
  • Maribor
  • Murska Sobota
  • Nova Gorica
  • Novo mesto
  • Slovenj Gradec