Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
coaching
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
coaching
Collegial Support in Schools: Potential and Challenges
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2023
•
Avtorji:
dr. Bohumíra Lazarová
,
dr. Milan Pol
,
Andy Wynne
,
mag. Renata Ozorlić Dominić
,
Elena Xeni
,
Robert Walker
,
Mirjana Kazija
,
mag. Sandra Prince
,
mag. Signe Neimane
,
mag. Sabina Marunčić
,
Daina Kupča
•
Ključne besede:
mentorstvo
,
coaching
,
supervizija
,
kolegialna podpora
,
šole
,
vodje šol
Coaching kot oblika podpornega sistema pri strokovni rasti učiteljev v glasbenih šolah
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 3/2018
•
Avtorji:
Aleš Pogačnik
•
Ključne besede:
coaching
,
učitelji v glasbenih šolah
,
strokovni razvoj
,
psihično blagostanje
Izkušnji z mentorstvom in coachingom skozi oči novoimenovanih ravnateljev: paralelni intervju z dr. Jernejem Šoštarjem, ravnateljem Osnovne šole Kašelj, in dr. Majo Matrić, ravnateljico Osnovne šole Cerklje ob Krki
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2021
•
Avtorji:
dr. Mihaela Zavašnik
•
Ključne besede:
mentorstvo
,
ravnatelj
,
coaching
Mentorstvo z veščinami coachinga v podporo razvoju vodenja v izobraževanju: popotovanje kanadskega Ontaria
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2021
•
Avtorji:
Nadine Trepanier-Bisson
•
Ključne besede:
mentorstvo
,
ravnatelj
,
coaching
,
Ontario
,
razvoj vodenja
Od retrospektive do perspektive: kako smo v slovenskem vzgojno-izobraževalnem prostoru uvajali in bomo izvajali (kolegialni) coaching
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2021
•
Avtorji:
dr. Zora Rutar Ilc
,
dr. Tatjana Ažman
,
dr. Mihaela Zavašnik
•
Ključne besede:
ravnatelj
,
profesionalni razvoj
,
učitelj
,
coaching
,
kolegialni coaching
Coaching – učiteljev sopotnik
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2020
•
Avtorji:
Marjeta Petek Ahačič
•
Ključne besede:
učitelj
,
močna vprašanja
,
coaching
,
osebni razvoj
Izkušnja novoimenovanih ravnateljev s coachingom
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2021
•
Avtorji:
dr. Tatjana Ažman
,
dr. Mihaela Zavašnik
•
Ključne besede:
karierni razvoj
,
profesionalni razvoj
,
coaching
,
novoimenovani ravnatelji
,
covid epidemija
Razvoj podpore v obliki coachinga v Centru za razvoj vodenja v izobraževanju na Irskem
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2021
•
Avtorji:
mag. Máire Ni Bhróithe
•
Ključne besede:
ravnatelj
,
coaching
,
timski coaching