Opis
Vse več naprednih šolskih sistemov v Evropi in po svetu v vsakodnevni šolski praksi udejanja načela formativnega spremljanja. Raziskave dokazujejo, da to prispeva k dobri kakovosti učenja, poučevanja in učnih dosežkov vseh učencev.
Priročnik, s katerim želimo podpreti uvajanje elementov formativnega spremljanja v šolsko prakso, združuje znanstvenoraziskovalna in osebna spoznanja avtoric ter učiteljev praktikov.
Priročnik obsega 7 zvezkov, zbranih v mapi. Naslovi zvezkov:
• Zakaj formativno spremljati
• Nameni učenja in kriteriji uspešnosti
• Dokazi
• Povratna informacija
• Vprašanja v podporo učenju
• Samovrednotenje, vrstniško vrednotenje
• Formativno spremljanje v vrtcu
Vsak zvezek vsebuje:
• teoretični del, ki izpostavlja nekaj bistvenih značilnosti posameznega elementa formativnega spremljanja,
• orodje za refleksijo, ki vodi učitelja v razmislek, kako uspešen je pri uvajanju formativnega spremljanja v svojo prakso, in
• formativno spremljanje v praksi, z različnimi primeri, delovnimi listi ipd., ki jih učitelj ob določenih prilagoditvah lahko prenese na svoj predmet oz. področje.
Priročnik je namenjen strokovnim delavcem v vrtcih in učiteljem v osnovnih, glasbenih in srednjih šolah, ki so na začetku poti uvajanja formativnega spremljanja v svojo prakso, ter vsem, ki bi želeli izpopolniti svoje znanje na tem področju.