Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Gorazd Planinšič
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Gorazd Planinšič
Merjenje krvnega tlaka
Članek iz:
Fizika v šoli 2/2022
•
Avtorji:
dr. Urban Simončič
,
dr. Matija Milanič
,
dr. Jošt Stergar
,
dr. Gorazd Planinšič
,
dr. Aleš Mohorič
•
Ključne besede:
Korotkovi zvoki
,
krvni tlak
,
oscilometrično merjenje
,
hipertenzija
,
metoda Riva-Rocci
Svetleče diode: reševanje kompleksnih problemov
Članek iz:
Fizika v šoli 2/2019
•
Avtorji:
dr. Gorazd Planinšič
,
dr. Eugenia Etkina
•
Ključne besede:
svetleče diode
,
aktivni pouk
Aktivni pouk: zakaj in kako
Članek iz:
Fizika v šoli 2/2019
•
Avtorji:
dr. Gorazd Planinšič
•
Ključne besede:
ISLE
,
konstruiranje novega znanja
,
aktivno testiranje idej
,
aktivni pouk
,
aktivni pristopi
,
opazovalni poskus
,
testni poskus
,
aplikativni poskusi
Refleksija po letu dni pouka na daljavo
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2021
•
Avtorji:
dr. Gorazd Planinšič
•
Ključne besede:
pouk na daljavo
,
virtualne sobe (breakout rooms)
,
delovne prosojnice (Google slides)
,
domači poskusi
,
računalniške simulacije
Svetleče diode: Skriti zaklad
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2016
•
Avtorji:
dr. Gorazd Planinšič
,
dr. Eugenia Etkina
•
Ključne besede:
svetleče diode
,
učenje z raziskovanjem
,
uporaba LED