Ponedeljek,10. 1. 2022
E-urica je udeležencem omogočila uvid v organizacijo in vodenje razreda, pri čemer je bila poudarjena vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Pokazali smo primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku in kaj potrebuje za učenje? Osvetlili smo pomen obrnjenega učenja, sonačrtovanja namenov učenja in kriterijev uspešnosti, spodbujanja aktivnega zbiranja in vrednotenja raznolikih dokazov ter učinkovite povratne informacije. E-urica je udeležence postavila v aktivno vlogo v fazah odpiranja teme, načrtovanja učenja, izvajanja dejavnosti kakor tudi pri uporabi pridobljenega znanja v novi situaciji in vrstniškega/kolegialnega učenja.
Posnetek
Gradivo
Izvajalke:
Nina Novak, Področna skupina za razredni pouk
Vesna Vršič, Področna skupina za razredni pouk
Mateja Sirnik, Predmetna skupina za matematiko
Ljiljana Mićović Struger, Predmetna skupina za slovenščino