Uporaba aplikacije za doživljajsko učenje v šolski knjižnici

PDF članek

Izvleček

V prispevku je predstavljen projekt, ki so ga v šolski knjižnici OŠ Prule izvedli v sodelovanju z Javno agencijo za knjigo RS (JAK). V šolski knjižnici so gostili razstavo z naslovom Pot knjige – od avtorja do bralca. V uvodu je zbranih nekaj mislih o vlogi in promociji šolske knjižnice. Nato pa je predstavljen projekt kot eden izmed primerov dobre prakse, saj je bil zelo lepo sprejet. Razstava je pripravljena na dvanajstih plakatih in potuje po Sloveniji, dostopna je šolam, knjižnicam in drugim zainteresiranim ustanovam. Projektu so namenili 2 šolski uri v vsakem oddelku 4. razreda. Učenci so se seznanili s potjo knjige vse od ideje do trenutka, ko lahko knjigo primejo v roko. Spoznali so, da se z nastankom knjige ukvarja vrsta strokovnjakov ter da obstajajo tudi prilagojene knjige (kot so e-knjige, zvočne knjige, knjige v brajici itd.).

Abstract

Using an Experiential Learning Application in a School Library

In the 2020/2021 school year, the school devoted an Activity Day in March 2021 to library information skills. We organized an educational trail for first-year secondary school students via a mobile application, which the students navigated independently. They walked through the town past libraries, archives and other cultural institutions connected with books. On the educational trail, they solved challenges and collected points in the application. The article describes in detail how the educational trail was designed, how content was added, how the application was tested and then used by the students. It also describes the problems encountered and the improvements made.