https://doi.org/10.59132/viz/2025/2-3/50-54
Izvleček
V prispevku je predstavljen primer formativnega pristopa pri pouku športa v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Namen pouka je sodelovanje učencev v skupini pri reševanju gibalnih izzivov s kolebnico. Pri tem je poudarjena aktivna udeležba vsakega učenca na gibalnem, miselnem, socialnem in čustvenem področju. Pouk načrtujemo tako, da vključimo namene učenja in kriterije uspešnosti; pri tem ima učenec tudi možnost izbire vrste izziva in načina izkazovanja znanja. Pomembno je, da je vključen vsak učenec. Primer je z manjšimi prilagoditvami prenosljiv tudi na druge starostne skupine.
Abstract
Inclusive Physical Education
This paper presents a formative approach to Physical Education in the second educational cycle. The goal is to have pupils work in groups to tackle movement challenges using a skipping rope. The focus is on ensuring active participation from each student in motor, mental, social and emotional activities. The lessons include learning objectives and performance criteria, allowing pupils to choose their challenges and how they demonstrate their skills and progress. All pupils must participate. The approach can be used in different age groups with minor alterations.