Izvleček
Članek opisuje primer dobre prakse v dejavnosti razširjenega programa ABC športa, učna tema Igre z žogo za učence 2. razreda. Izvedba teme spodbuja izbirnost, kar je eno izmed načel razširjenega programa, saj so lahko učenci med naborom spretnosti z žogo sami izbrali tisto, ki jo želijo razvijati. Poudarek je bil na aktivnem sodelovanju učencev, ki so bili soudeleženi pri načrtovanju, organizaciji in izvedbi dejavnosti. Celotna učna tema je bila izvedena v skladu z načeli formativnega spremljanja. Vloga učitelja pri uri je bila usmerjanje, dajanje navodil, razlaga, uravnavanje vedenja, spodbujanje ustvarjalnega razmišljanja pri učencih ter aktivno vključevanje učencev v vse stopnje učnega procesa.
Abstract
Teaching Ball Skills Using Formative Assessment Principles
This article outlines an example of good practice activity as part of the extended ABC Sports programme, focused on ball games for second-grade pupils. Its implementation allows for choice, which is one of the core principles of an extended programme; pupils can select the ball skill they wish to develop from a variety of options. The emphasis is on active participation, as pupils are involved in the planning, organisation and implementation. The entire learning process adheres to the principles of formative assessment. The teacher’s role during the lesson is to guide, instruct, explain, regulate behaviour, stimulate creative thinking, and actively involve pupils in all stages of the learning process.