V projektu CREATIVE CLASSROOM – Ustvarjalni razred so nastajala gradiva, ki odgovarjajo na potrebe iz učne prakse, npr. kako oblikovati učni scenarij, ki temelji na ustvarjalni in inovativni uporabi tabličnega računalnika pri pouku, kako načrtovati pouk, kjer so učenci spodbujeni k sodelovanju in so aktivnosti prilagojene posamezniku, kako pri pouku spodbujati aktivno učenje s pomočjo tabličnih računalnikov brez omejitve prostora in časa, kako učinkovito uporabljati IKT pri načrtovanju, izvajanju in vrednotenju, pri evalvaciji projektno sodelovalnega dela ipd.
V praksi so se s temi vprašanji srečevali učitelji, ki so bili vključeni v omenjeni projekt, in uspelo jim je odgovoriti na marsikatero vprašanje. Pri tem so nastala gradiva, ki vam bodo zagotovo v pomoč pri vašem načrtovanju pouka, in sicer:
- didaktična priporočila za učitelje o učinkoviti uporabi IKT pri načrtovanju, izvajanju, vrednotenju in evalvaciji projektno sodelovalnega dela;
- interaktivna didaktična igra za preverjanje znanja Einstein, ne jezi se;
- izvedli so učne scenarije za projektno sodelovalno delo z evalvacijo;
- pripravili so nabor IKT orodij z opisom uporabe za pouk ter
- gradivo Preizkušanje vseevropske strategije, ki ureja področje rabe tabličnih računalnikov v šoli (povzetek projekta Creative Classroms in priporočila za odločevalce v državi).
Na spletni strani projekta si lahko ogledate primere tujih učnih scenarijev, ki so nastali na mednarodni ravni, kjer so se ukvarjali še z obrnjenim učenjem, samostojnim učenjem, individualizacijo …