XXXII. Strokovno srečanje ravnateljic in ravnateljev osnovnega šolstva


6. in 7. november 2023, Grand hotel Bernardin, Portorož

VODENJE IN UČENJE SOCIALNO-EMOCIONALNE DIMENZIJE V SODOBNEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OKOLJU

V današnjem dinamičnem svetu se vzgojno-izobraževalno okolje sooča z vrsto izzivov, ki zahtevajo pozornost vseh deležnikov. Na strokovnem srečanju ravnateljic in ravnateljev osnovnega šolstva bomo izpostavili tiste, ki se pojavljajo v času sprememb, osredotočili pa se bomo predvsem na razvijanje socialno-čustvene dimenzije v izobraževanju, ki poteka sočasno tudi z branjem in z vključevanjem odnosnega pogovora. V tem kontekstu želimo srečanje izkoristiti kot priložnost za razpravo, izmenjavo idej ter za sodelovanje pri iskanju izboljšav ob vstopu učencev v izobraževalno obdobje. Srečanje bo vključevalo predavanja izkušenih strokovnjakov, interaktivne delavnice in priložnosti za mreženje s strokovnjaki s področja vzgoje in izobraževanja.

Verjamemo, da boste pridobili obilo koristnih informacij in vpogledov, ki vam bodo pomagali pri vašem delu v sodobnem času.


PROGRAM

POVZETKI predavanj in delavnic


KOTIZACIJA
Kotizacija za udeležbo na srečanju je 70€ (z vključenim DDV-jem). Račun bodo prejeli vzgojno-izobraževalni zavodi.

Rok za odjavo je najmanj 3 delovne dni pred datumom srečanja. Odjave pošljite na e-naslov: . Če prijavljeni kandidat udeležbe ne odjavi do 3 delovne dni pred pričetkom srečanja, Zavod RS za šolstvo zaračuna stroške organizacije, in sicer 50 % kotizacije srečanja. Če se kandidat odjavi na dan pričetka srečanja ali če se od srečanja ne odjavi, Zavod RS za Šolstvo zaračuna celotno kotizacijo srečanja (torej 100 %).

E-PRIJAVA NA SREČANJE do 26. oktobra 2023

E-prijava na srečanje: preko ŠRISa
Za prijavo potrebujete vaše uporabniško ime (vaš e-naslov) in geslo. V primeru pozabljenega gesla, si ga ponovno ustvarite TUKAJ.

REZERVACIJA PRENOČIŠČA
Obrazec za rezervacijo prenočišča v Hotelih Bernardin je objavljen na spletni strani.


PREDSTAVITVE:


Vodja posveta: mag. Katja Arzenšek Konjajeva ()
Organizacija posveta: Eva Valant ()