Različne poti do uspešnosti pri matematiki


Izvleček

V članku so predstavljene izkušnje pri pouku matematike s poudarkom na preizkušanju različnih aktivnih
oblik pouka, predvsem raznolikih načinov ugotavljanja matematičnega znanja, s katerimi se učitelji bolj približajo različnim sposobnostim, afinitetam in potrebam različnih skupin učencev, učenci pa lahko v tem primeru učinkoviteje izkažejo svoje matematično znanje. Vsi učenci se namreč ne učijo enako hitro ali na enak način. V članku so kratki opisi izbranih oblik ugotavljanja matematičnega znanja, ki jim sledijo predstavitve izvedb v razredu in dokazi o znanju učencev: preiskovanje, tvorjenje pisnih besedil, vizualna predstavitev – izdelek, didaktična igra …

Abstract

Multiple Pathways to Mathematical Success

The article presents mathematics classroom experiences. It focuses on evaluating several active types of instruction, notably different ways of formative assessment in mathematics, to bring teachers closer to various learning abilities, affinities, and needs. In turn, students can more effectively demonstrate their mathematical knowledge. Not everyone learns at the same pace or in the same way. This article briefly describes the selected forms of mathematics formative assessment, followed by classroom demonstrations and evidence of student achievement: investigations, written texts, visual representations, didactic games, etc.