Jedrna vloga ravnatelja pri vpeljevanju novega koncepta razširjenega programa

PDF članek

Izvleček

Razširjeni program osnovne šole je bil zakonsko potrjen februarja 2004. Predstavlja dodano vrednost obveznemu programu osnovne šole. Ključno je, da dejavnosti razširjenega programa potekajo na temeljih formativnega spremljanja, kjer se, z udejanjenjem vseh elementov formativnega spremljanja, sliši glas učencev in učiteljev. Z vidika uvajanja sprememb mora ravnatelj pedagoški kolektiv voditi tako, da strokovne delavce navdušuje in skupaj z njimi oblikuje nova uvajajoča prepričanja. Ravnatelj kot vodja ima ključno vlogo, saj je v vlogi načrtovalca, podpornika, usmerjevalca in spremljevalca novega koncepta razširjenega programa.

Abstract

Headteacher’s Central Role in Introducing New Concept of Extended Programme

The primary school extended curriculum, which enhances the compulsory primary school curriculum, was introduced in February 2004. The extended programme activities must be founded on formative assessment, with all its aspects implemented to ensure student and teacher voices are heard. Regarding change implementation, the headteacher must excite the teaching team and collaborate with them to develop new assumptions. As a leader, the headteacher plays a crucial role as a planner, supporter, guide and companion of the new extended programme concept.