mag. Mojca Suban
Digitalno podporno okolje kot pomemben element kurikularne prenove
https://doi.org/10.59132/viz/2025/4-5/70-77 Izvleček Razvoj digitalnih podpornih okolij za načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela v Sloveniji je bil postopen proces, ki se je začel…
Prenova kurikularnih dokumentov za nove poti do znanja v razredu in zunaj njega
https://doi.org/10.59132/viz/2025/4-5/48-54 Izvleček V zadnjih letih v Sloveniji poteka obsežen proces kurikularne prenove, katerega cilj je prenoviti učne načrte in kataloge…
Preiskovanje širjenja govoric
Izvleček V članku je predstavljen primer učnega scenarija, ki je nastal v mednarodnem projektu MERIA (Mathematics Education – Relevant, Interesting…
Pomen formativnega spremljanja pri učenju in poučevanju matematike
Izvleček V prispevku obravnavamo formativno spremljanje pri matematiki in predstavimo razvojno delo na tem področju. Ukvarjamo se z vprašanji, kako…
Uporaba in osmišljanje matematičnih vsebin v luči kompleksnosti: trije primeri prepogibanja papirja
Izvleček Učenje in poučevanje matematike v velikem delu temelji na razumevanju in osmišljanju matematičnih vsebin, ki se jih učenci in…
Kontrolno ocenjevanje na pisnem izpitu iz matematike na poklicni maturi
Izvleček Ocenjevanje pol na pisnem izpitu iz matematike na poklicni maturi poteka tako, da učitelji na srednjih šolah ovrednotijo izpitne…
Učenje matematike s preiskovanjem
Learning Mathematics through Inquiry https://doi.org/10.59132/viz/2017/4/20-26