mag. Mariza Skvarč
Preverjanje in ocenjevanje znanja v luči kurikularne prenove
https://doi.org/10.59132/viz/2025/4-5/40-47 Izvleček Članek obravnava izzive, ki se ob kurikularni prenovi odpirajo na področju vrednotenja znanja, predvsem z vidika zaznanih pomanjkljivosti…
Izvedbeni kurikul v projektu NA-MA POTI
Izvleček V prispevku je predstavljen pomen priprave izvedbenega kurikula na ravni vrtca oz. šole za sistematično razvijanje in ustrezno nadgrajevanje…
Vloga skrbnika vzgojno-izobraževalnega zavoda v projektu: od informatorja do sodelavca
https://doi.org/10.59132/viz/2018/1-2/26-30 Povzetek V prispevku se osredotočamo na pomen imenovanja oz. dodelitve skrbnika vzgojno-izobraževalnega zavoda v projektih, v katere se s…
Vloga ravnatelja v razvojnih projektih
Povzetek Razvojni projekt vpliva na kakovost vzgojno izobraževalnega procesa v šoli oz. vrtcu, če je le-ta povezan z razvojnimi prioritetami…