dr. Sandra Mršnik
Bralna pismenost na razredni stopnji: Pogled na celoto in na podrobnosti
Izvleček Bralna pismenost je bila v projektu OBJEM opredeljena podobno kot v Nacionalni strategiji za razvoj pismenosti in v mednarodnih…
Opisno ocenjevanje pri tujem jeziku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju: od teorije k praksi
Izvleček Opisno ocenjevanje je oblika ocenjevanja, pri kateri se z besedami izrazijo učenčevi učni dosežki. V prispevku so predstavljena teoretična…
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc
Varno in spodbudno učno okolje
Kako znotraj šolskega prostora voditi na sodelovalen in vključujoč način
Povzetek Prispevek predstavlja pristop participativnega vodenju z osnovnimi izhodišči ter predstavitvijo primerov uporabe tovrstnega pristopa v šolskem prostoru in v…
Naša pot do »sončnih 12« v projektu ProLEA
Our Path to the »Sunny 12« ProLEA Project