Izvleček
Sodobno izobraževanje poudarja učno okolje, ki spodbuja sproščeno komunikacijo, sodelovanje in aktivno vključenost učencev. Za uresničevanje takšnega pristopa mora učitelj delovati kot mentor, spodbujati učence ter spremljati njihov napredek. Formativno spremljanje je didaktičen pristop, ki omogoča razvoj takšnega učnega okolja. Poudarja pomen sprotne povratne informacije, postavljanje namenov učenja ter usmerjanje učencev k večji samostojnosti in medvrstniškemu sodelovanju. Prispevek opisuje izvedbo učnega sklopa na temo prometne varnosti, pri čemer so bile uporabljene strategije formativnega spremljanja, kot so ugotavljanje predznanja, postavljanje kriterijev uspešnosti, medvrstniško sodelovanje in povratna informacija med učenci.
Abstract
Formative Assessment to Teach Road Safety
Contemporary education emphasises creating a learning environment that promotes comfortable communication, cooperation, and active student involvement. This approach requires teachers to act as mentors, encourage students, and observe their progress. Formative assessment is a teaching strategy that supports such an environment. It highlights the importance of ongoing feedback, clear objectives and guiding pupils towards greater independence and peer cooperation. This paper outlines the implementation of a learning strand on road safety, utilising formative assessment methods: identifying prior knowledge, setting performance criteria, and the role of peer collaboration and feedback.