Ključni cilj: zasnovati mrežo podpore med vključenimi šolami za sprotno izmenjavo izkušenj in modelov, za obravnavo izvedbenih in strokovnih rešitev ter za združevanje aktivnosti in strategij za delo z nadarjenimi in najbolj nadarjenimi dijaki:
- nadgraditi spoznanja in izkušnje timov na področju izvedbenih oblik in spoznanja kognitivne znanosti v podporo še bolj učinkoviti podpori nadarjenim in najbolj nadarjenim dijakom
- oblikovati pobude in predloge za sistemsko nadgradnjo dela z najbolj nadarjenimi dijaki
- izmenjati in širiti najbolj odmevne prakse in idejne rešitve
- evidentirati in predstaviti primere različnih izvedbenih modelov in strategij šol pri delu z nadarjenimi in najbolj nadarjenimi dijaki (primeri dober prakse)
- soočiti izkušnje, jih reflektirati in v kolegialnem dialogu izpopolniti modele
- pripraviti skupna gradiva, strategije, načrte …
- obravnavati in nadgrajevati strokovna izhodišča
- obravnavati status mentorjev ter status nadarjenih učencev/dijakov ter po potrebi oblikovanje predlogov za spremembe in nove rešitve
- pripraviti e platformo za obveščanje o delovanju mreže in izmenjavo izkušenj in mnenj
- omogočati kolegialne izmenjave med mentorji: izmenjave izkušenj in primerov, gostovanja z opazovanjem (»shadowing«), skupna usposabljanja, kolegialno podpiranje
- spodbujati izmenjave/gostovanja dijakov na šolah v zvezi z aktivnostmi za nadarjene
- skupna izvedba nekaterih aktivnosti in dogodkov (npr. dobrodelnih akcij, umetniških dogodkov
- predstav …)
- skupne priprave dijakov na tekmovanja
- skupni tabori ter poletne šole za določena referenčna področja, možnost vključevanja fakultetnih strokovnjakov
- skupno usposabljanje dijakov in mentorjev za posebne veščine/referenčna področja (npr. socialne veščine, osebnostno rast in krepitev samopodobe nadarjenih, krepitev spominskih zmožnosti, veščin debatiranja, metod raziskovanja v naravoslovju ter v družboslovju in humanistiki)
- priprava skupnih kariernih dogodkov
- izvedba skupnih delavnic, ki jih organizirajo in izvedejo učitelji in dijaki sami (»dijaki dijakom«, »dijaki
- tutorji med seboj«, mentorji
- mentorjem …)
- Organiziranje skupnih medšolskih natečajev
- raziskati možnosti za podelitev certifikata odličnosti
- Objave, npr. objava primerov v tematski številki revije Vzgoja in izobraževanje, priprava priročnika/zbornika
- Priprava festivalov primerov dobre prakse, nacionalnega posveta in drugih dogodkov
Več informacij o projektu je na voljo tukaj.