Izšla je prva letošnja številka revije Zgodovina v šoli.
Številko posvečamo portalu Sledi preteklosti, ki ga predstavljamo v treh člankih; pišemo o možnosti uporabe interaktivnega zemljevida srednjeveških mest in trgov na Slovenskem, o doseganju ciljev, povezanih s prostorsko predstavljivostjo pri zgodovini in o uporabi interaktivnega zemljevida vojne za Slovenijo pri pouku zgodovine.
Tudi tokrat objavljamo dva članka za pripravo učencev na tekmovanje iz znanja zgodovine za osnovne šole, in sicer Vsakdanje življenje v srednje- in novoveški Evropi: na gradu, v mestu in na vasi ter Osmanski vpadi na ozemlje današnje Slovenije.
Ob 80. obletnici konca druge svetovne vojne objavljamo dva članka; prvi obravnava razvoj nacističnih koncentracijskih taborišč in slovenske taboriščnike, drugi pa življenjsko zgodbo ukradenega otroka Matevža Podvinška.
Številko sklenemo s člankom o sodelovanju strokovnih aktivov učiteljic 5. razreda in družboslovja ter izvajanju pouka s formativnim spremljanjem, kar prinaša številne prednosti in obogatitev pouka, predvsem se vzpostavlja vključujoče učno okolje, tudi po »meri« posameznih učencev.
Vabljeni k branju.
