Profesor Mark Priestley z Univerze Stirling na Škotskem delil najnovejše smernice za oblikovanje učnih načrtov v Evropi

V okviru prenove izobraževalnih programov s prenovo ključnih programskih dokumentov (kurikuluma za vrtce, učnih načrtov ter katalogov znanj) smo v ponedeljek, 12. 2. 2024, na Zavodu RS za šolstvo gostili enega največjih strokovnjakov na področju kurikularnih teorij, razvoja šolskih kurikulov in profesionalnega razvoja učiteljev prof. Marka Priestleya z Univerze Stirling na Škotskem, avtorja knjige Curriculum making in Europe: policy and practice within and across diverse contexts.

Spletnega predavanja z naslovom Razvoj učnih načrtov v Evropi – kaj se lahko naučimo od drugih držav? se je udeležilo več kot 200 članov predmetno kurikularnih komisij, ki sodelujejo pri prenovi kurikuluma za vrtce ter učnih načrtov za osnovne, glasbene in srednje šole.

Profesor Mark Priestley, ki je že vrsto let v ospredju raziskovanja na tem področju, je z nami delil najnovejše smernice, izzive in perspektive na področju oblikovanja učnih načrtov.  Izpostavil je različne modele kurikularnega načrtovanja v evropskih državah, koncept kompetenc v procesih načrtovanja ter pomen aktivne participacije učiteljev, ki prispeva k višji ravni razumevanja kurikularnih procesov in večji suverenosti pri uvajanju kurikula v učno prakso.

Dogodek je bil priložnost za raziskovanje najnovejših trendov v izobraževanju in razpravljanje o tem, kako lahko še bolje oblikujemo učne načrte, ki bodo ustrezali potrebam naših učencev in širše družbe.

Financira Evropska unija – NextGenerationEU