Objavljen je Koncept prepoznavanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi

Strokovni svet RS za splošno izobraževanje se je na svoji 245. seji dne 19. 6. 2025 seznanil s Konceptom prepoznavanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi (ZRSŠ, 2020). Koncept je nastal na podlagi Strokovnih izhodišč posodobitve Koncepta odkrivanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi (ZRSŠ, 2019). V njem je posodobljena opredelitev nadarjenosti, spreminja se 3-stopenjski model odkrivanja nadarjenih ter kriteriji za identifikacijo nadarjenih. Koncept izpostavlja pomen prilagoditev in sodobnih didaktičnih pristopov pri delu z nadarjenimi pri rednem pouku in pomen dela z nadarjenimi iz ranljivih skupin. Natančneje opredeljuje naloge mentorjev nadarjenim ter vlogo in naloge pedagoških koordinatorjev za delo z nadarjenimi. Izpostavlja tudi pomen nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja vseh strokovnih delavcev za prepoznavanje nadarjenih in izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela z njimi.