Izvleček
Učne težave pri matematiki so lahko posledica učenčevih splošnih učnih težav ali specifičnih učnih težav. Za splošne učne težave je značilno, da so prisotne tudi pri ostalih šolskih predmetih, medtem ko so specifične učne težave povezane s skritimi primanjkljaji, saj se tak učenec ne razlikuje od vrstnikov, dokler ni v situaciji, ko mora brati, pisati ali pri matematiki – računati. V članku sta opisani obe podskupini specifičnih učnih težav pri matematiki − specifične aritmetične učne težave ter diskalkulija, predstavljene pa so tudi nekatere dejavnosti in didaktični pripomočki, ki so nastali na podlagi prepletanja dodatne strokovne pomoči in matematike v osnovni šoli.
Abstract
Mathematical Learning Difficulties
Mathematical learning difficulties may be a result of general or specific learning difficulties. Whereas students with general learning difficulties have problems across all areas of the school curriculum, specific learning difficulties are not manifested until the student is forced to read, write, or do calculations. This article describes two subgroups of specific learning difficulties in mathematics, namely, specific arithmetic learning difficulties and dyscalculia. It then goes on to present several activities and didactic tools that have been developed through the interplay between SEN support and mathematics in primary school.