Digitalna bralnica:
Rezultati za:
Objava:
Objava prostih delovnih mest: Višji svetovalec področja I (Oddelek za UOPP) in Poslovni sekretar VII/1
Naziv delovnega mesta oz. vrste dela: Višji svetovalec področja I, Oddelek za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami Trajanje zaposlitve: nedoločen...
Publikacija:
PREDNAROČILO Kurikulum za razširjeni program osnovne šole z navodili za uvajanje – zbiramo do 6. 5. 2024 (redna cena 11,00€)
Priročnik za kvalitetno pripravo in izvajanje razširjenega programa osnovne šole je sestavljen iz dveh delov: Kurikuluma za razširjeni program osnovne...
Arhiv člankov:
Tekoča tehnika branja je pot do bralnega razumevanja
Izvleček Prispevek predstavlja razvijanje bralne pismenosti pri branju neumetnostnega besedila v 3. razredu osnovne šole. Učenci so spoznavali pomen zdravilnih...
Arhiv člankov:
Individualizirano opismenjevanje in učinkoviti didaktični pripomočki
Izvleček V prispevku je opisan primer individualiziranega opismenjevanja z različnimi in učinkovitimi didaktičnimi pripomočki, ki je bil izveden v 1....
Arhiv člankov:
Bralna kultura in vloga šolske knjižnice
Izvleček Vsaka šola ima šolsko knjižnico in njeno poslanstvo je med drugim tudi spodbujanje branja in skrb za bralno kulturo...
Arhiv člankov:
Multimodalnost kot izziv za bralce začetnike
Izvleček Prispevek osvetljuje pomen multimodalnosti in upoštevanja različnih kodov sporočanja za sestavljanje pomenov pri leposlovnih in informativnih bralnih gradivih. Različni...
Arhiv člankov:
Pomembnost ustreznega besedišča učencev
Izvleček Ustrezno besedišče učenca je osnova za razvoj njegove sporazumevalne zmožnosti, obseg besedišča pa je neposredno povezan z (ne)učinkovitostjo bralnega...
Arhiv člankov:
Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: Prvi rezultati raziskave PIRLS 2021
Izvleček V članku povzemamo nekatere prve rezultate Mednarodne raziskave bralne pismenosti četrtošolcev in četrtošolk (PIRLS 2021), v kateri je sodelovalo...
Arhiv člankov:
Opismenjevanje – kaj se spreminja?
Izvleček Opredelitev bralne pismenosti kot stalno razvijajoče se zmožnosti posameznika/posameznice za razumevanje, kritično vrednotenje in uporabo pisnih informacij, je vodilo...
Arhiv člankov:
Bralna pismenost na razredni stopnji: Pogled na celoto in na podrobnosti
Izvleček Bralna pismenost je bila v projektu OBJEM opredeljena podobno kot v Nacionalni strategiji za razvoj pismenosti in v mednarodnih...
Arhiv člankov:
Digitalna tehnologija v 3. razredu: Kako s pomočjo aplikacije izdelati strip?
Izvleček V prispevku je predstavljen primer rabe digitalne tehnologije pri likovni umetnosti in slovenščini na razredni stopnji. Opisan je učni...