Vpliv umetne inteligence na pomnjenje in razumevanje pri študentih dodiplomskega študija geografije


https://doi.org/10.59132/geo/2025/3/51-55

Izvleček

Razumevanje vpliva umetne inteligence (UI) na pomnjenje v študijskem procesu je ključnega pomena, zlasti ob njeni vse večji uporabi v visokem šolstvu. Študija ugotavlja vpliv UI na učne izide pri študiju geografije, s poudarkom na razumevanju ključnih terminov pri predmetih fizične geografije. Primerjamo učenje z uporabo UI s tradicionalnimi metodami učenja. Rezultati kažejo, da UI omogoča hitro iskanje informacij, vendar lahko ovira globlje konceptualno razumevanje. Ugotovitve prispevajo k prihodnji vključitvi UI v izobraževanje na univerzitetni ravni.

Abstract

Impact of Artificial Intelligence on Memory and Comprehension in Undergraduate Geography Students

Understanding the impact of artificial intelligence (AI) on memory in the learning process is crucial, especially given its increasing use in higher education. This study examines the impact of AI tools on learning outcomes in undergraduate geography courses, particularly on comprehending key physical geography concepts. By comparing AI-supported learning to traditional learning methods, the study finds that while AI enhances rapid information retrieval, it may hinder deep conceptual understanding. These findings offer critical insights for optimising AI integration in university education.