Med 12. in 14. novembrom 2025 je v Dublinu potekala konferenca mreže CIDREE z naslovom Conducting curriculum review: developing curriculum in and for a changing world. Konferenco vsako leto organizira Konzorcij institucij za razvoj in raziskave v izobraževanju v Evropi (CIDREE), katerega član je tudi Zavod RS za šolstvo. ZRSŠ se je predstavil s prispevkom Renewal of Curricula in Slovenia: Challenges, Opportunities and Ways Forward, ki so ga pripravile mag. Sofija Baškarad, mag. Janja Cotič Pajntar, mag. Katarina Dolgan, mag. Mojca Suban, Amela Sambolić Beganović in dr. Ada Holcar. Prispevek sta na konferenci v obliki plakata predstavili mag. Mojca Suban in mag. Katarina Dolgan. Sočasno s konferenco je potekalo tudi redno letno srečanje delegatov CNC in CEO mreže CIDREE, ki jo v Sloveniji zastopata Jasna Rojc, direktorica ZRSŠ, in dr. Mihaela Zavašnik, vodja Središča za profesionalni razvoj, kakovost in raziskovanje na ZRSŠ.
Osrednji dogodek konference je bila predstavitev CIDREE Yearbook. Letos je v CIDREE Yearbook 2025 objavljenih 11 prispevkov, ki vsebujejo poglede, pristope in praktične izkušnje institucij članic pri pregledu, razvijanju in prenavljanju učnih načrtov oz. kurikulumov od vrtca do srednje šole. Učitelji, oblikovalci politik in vsi ostali deležniki v mreži CIDREE in na Irskem so imeli možnost vpogleda in presojanja kompleksnosti ter različnih priložnosti, ki jih ponuja vrsta modelov in pristopov ob pregledu izvajanja kurikuluma v enajstih različnih državah, ki so na konferenci sodelovale. Obenem pa je bil namen konference spodbuditi dialog in strateško razmišljanje pri oblikovanju prihodnosti izobraževanja s pregledom in razvojem različnih kurikulumov. Cidree Yearbook ponuja priložnost za medsebojno učenje o različnih pristopih pri pregledu učnih načrtov, zlasti na področjih, kot so: sistematični pregled razvijajočega se izobraževanja, preučevanje ciklov reform in dinamike odločanja; koraki, deležniki in strukture znotraj razvojnega procesa; pa tudi dejavniki, ki vplivajo na uspeh in premagovanje izzivov. Letošnja izdaja ne bo služila le kot zbirka znanja, temveč bo hkrati podlaga za informiran dialog in strateško načrtovanje pri oblikovanju prihodnosti izobraževanja, tako znotraj mreže CIDREE, kot tudi širše.


