Šolska knjižnica 1-2/2025

Izšla je dvojna številka revije Šolska knjižnica 1–2/2025.

Revija Šolska knjižnica nudi priložnost za osebni in profesionalni razvoj. S svojo raznolikostjo prinaša rešitve in odgovore s področja stroke, prakse za osnovnošolske in srednješolske knjižničarje ter knjižničarje šol s prilagojenim programom in za začetnike v šolski knjižnici. Prinaša tudi novosti s področja umetne inteligence za že izkušene šolske knjižničarje, ki se vedno radi lotijo novih izzivov. Smiselna uporaba umetne inteligence v izobraževanju nas vabi k razmisleku, kako to predstaviti našim uporabnikom, da jo bodo znali uporabljati na kritičen in etičen način. Poleg prispevkov o umetni inteligenci, najdete v reviji širok nabor zelo različnih dobrih praks, izvedenih na različnih koncih Slovenije, ki so lahko navdih in se s prilagoditvami lahko uspešno izvedejo še kje. V rubriki Stroka pišemo o trendih branja pri generaciji alfa, o delu z učenci z motnjami avtističnega spektra v šolski knjižnici in o šolskih knjižnicah v dobi umetne inteligence. V rubriki Praksa najdete raznolike izkušnje, od tega, kako organizirati šolsko knjižnico pod krošnjami, do izposoje elektronskih knjig, pišemo še o mesecu skupnega branja, o promociji srednješolske knjižnice, o ažurnih podatkih, ki so prvi korak do uporabnikov in o drugih zanimivih temah.

Vabljeni k branju.

naslovnica revije Šolska knjižnica