Novice iz OE Celje

10. junija 2025 so se na Srednji zdravstveni in kozmetični šoli v Celju zbrali šolski timi, vodstveni delavci šol iz OE Celje, ki zaključujejo drugo leto dela v razvojni nalogi »Vključujoča vrtec in šola – vključujoči fizični prostor« ter svetovalci OE Celje ZRSŠ, ki skrbimo za podporo ostalim deležnikom.

Namen srečanja je bil drug drugemu omogočiti vpogled v uspešne prakse, ki jih razvijajo šole, ter delitev idej in vzpodbud med vključenimi. Dr. Ada Holcar, vodja razvojne naloge, je skozi izhodiščne misli in vprašanja vodila h kritičnim premislekom o učinkih formativnega spremljanja, o lastnem pedagoškem delovanju, o pomenu slišanosti glasu učenca, reflektiranj ter podala iztočnice za nadaljnje korake za izboljševanje prakse.

Tržnica dobrih praks je pokazala aktivno delo tako na področju urejanja fizičnega prostora in skrbi za socialne interakcije, kot tudi na področju izvajanja formativnega spremljanja ter uresničevanja poslanstva razvojne naloge: razvijanja potencialov vsakega učenca, skrbi za dobrobit ter skrbi za dobre odnose.