Izšla je nova številka revije Vodenje v vzgoji in izobraževanju. Objavljeni so članki z različnimi tematikami, in sicer od negativnih in pozitivnih čustev v povezavi z osnovnošolskimi učitelji, zgodnjega uvajanja pismenosti in opredelitev v strateških dokumentih, sodelovanja staršev s šolo, vodenja dela razrednikov, do profesionalnega razvoja ravnatelja z refleksijo in samorefleksijo.
Eden od člankov se ukvarja z vprašanjem, kaj prinaša umetna inteligenca v izobraževanje ter tako obravnava nove pedagoške izzive in priložnosti, pri katerih sta ključna medsebojno sodelovanje in učenje učiteljev.
Nova številka vsebuje tudi članek, ki ponuja pogled na stres in druga duševna stanja – pri nas in pri ljudeh, ki nas obkrožajo na osebni in profesionalni ravni. Pogled ni vezan samo na perspektivo vodenja, ampak nam daje možnost poglobljenega uvida v dejavnike, ki vplivajo na nas in naše sodelavce.
Vabljeni k naročilu in branju!
