Uporaba digitalne tehnologije pri kombiniranem poučevanju matematike v različnih okoliščinah

PDF članek

Izvleček

V času izobraževanja na daljavo je bila uporaba digitalne tehnologije nujna, saj brez nje poučevanja na daljavo ne bi bilo mogoče izvajati. Komunikacija med učenci in učitelji je v tem času potekala v okviru različnih digitalnih učnih okolij, eno izmed njih je tudi MS Teams, ki omogoča učinkovito poučevanje tudi zahtevnejših matematičnih učnih vsebin v različnih okoliščinah (pouk poteka v šoli za vse učence, vsi učenci se izobražujejo na daljavo, pouk, pri katerem je nekaj učencev prisotnih v šoli, preostali učenci pa se pouka udeležijo na daljavo). Učitelj s kombiniranjem različnih oblik dela pri pouku (individualno, v parih, delo v skupinah) doseže aktivno sodelovanje vseh učencev. Pri zahtevnejših učnih vsebinah pa je smiselno pouk nadgraditi še z vnaprej pripravljenimi videorazlagami, ki si jih učenci lahko po potrebi večkrat ogledajo. Inovativni učni pristopi in kombinirano poučevanje omogočajo, da učenci dosegajo boljše učne rezultate v primerjavi s tradicionalnimi oblikami poučevanja.

Abstract

Application of Digital Technology in Hybrid Teaching of Mathematics Instruction in Different Contexts

The use of digital technology during the pandemic was critical since distance education could not have been implemented without it. Various digital learning environments, such as MS Teams, were used to facilitate teacher-student communication during this time. The aforesaid platform allows for effective teaching of even the most complex mathematical content in a changing context (i.e., face-to-face, online, or hybrid teaching). The teacher combines different types of classroom work (individual, pair, or group work) to ensure that all the students participate actively. For more complex subjects, it is useful to supplement the lessons with pre-recorded video explanations, which can be played multiple times if necessary. Innovative teaching approaches and hybrid teaching allow students to achieve better learning outcomes than traditional instructional methods.