Vključujoč fizični učni prostor za učence z avtističnimi motnjami v posebnem programu vzgoje in izobraževanja


Izvleček

Vključujoče učno okolje, ki ga sestavljajo ustrezno prilagojeno fizično, socialno, kurikularno in didaktično učno okolje, je ključno za kakovostno vzgojo in izobraževanje učencev z avtističnimi motnjami v posebnem programu vzgoje in izobraževanja. Prispevek na primeru iz prakse predstavlja prilagoditve fizičnega učnega prostora v oddelku za učence z avtističnimi motnjami na prvi stopnji posebnega programa vzgoje in izobraževanja na OŠ dr. Mihajla Rostoharja Krško.

Abstract

Inclusive Physical Learning Spaces for Students with Autism Spectrum Disorders in Special Education

Inclusive learning spaces, adapted in terms of physical, social, curricular, and didactic learning environments, are key to quality education for students with autism spectrum disorders in special education. This paper discusses practical adaptations made to the physical learning environment in the department for pupils with autistic disorders at the first level of the special education programme at the Dr Mihajlo Rostohar Krško Primary School.