Dvorana
Turner 9:00-13:00
|
Včeraj, danes, jutri
|
dr.
Jasmina Milinković: Realistic Mathematics Education from Theory
to Practice
|
ODMOR
|
dr.
Mara Cotič, dr. Darjo Felda: Reševanje realističnih problemov na začetku šolanja
|
Nives
Jozić: Učenje usmjerenim opažanjem
|
dr.
Amalija Žakelj: Odkrivanje in prepoznavanje učnih težav ter strategije in ukrepi pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
|
KOSILO
|
15:00-17:00
Vzporedne predstavitve in delavnice v dvoranah
|
Turner
Moderator:
S.
Kmetič
|
Minarik
Moderator:
J.
Bone
|
Priol
Moderator:
V.
Vršič
|
Primožič
Moderator:
M.
Sirnik
|
Vokač
Moderator:
M.
Suban Ambrož
|
Teply
Moderator:
A.
Sambolić Beganović
|
V.
Moderc:
Reševanje besedilnih nalog
A.
Grahor:
Uporaba koncepta simetrije pri reševanju problemov in odkrivanju novega znanja
S.
Pustavrh:
Problemske naloge in opisno ocenjevanje
A.
Herremans: “Today
Champions in Math, Tomorrow in Equal Chances”: a Short Overview
of Strengths and Weaknesses of Flemish Education
M.
Peršolja:
Strah pred ocenjevanjem, kaj je že to? Formativno spremljanje znanja
|
D.
Sever:
Uporaba matematičnega znanja v sklopu tehniškega dneva
N.
Olenik:
Lastnosti večkotnikov
E.
Maver: Povezava
učne poti in IKT
M.
Kukec Mezek:
Fotografija kot učni pripomoček pri temah razmerje, sorazmerje
in podobnost
M.
Rožič:
Do predpisa kvadratne funkcije kot matematik ali fizik
I.
Rauter Repija:
Steklena prizma – priložnost za matematično razmišljanje
|
L.
Novak, N. Markun Puhan:
Matematika + športna vzgoja = x; x > igra
K.
Zadravec:
Problemsko naravnan pouk v prvem razredu osnovne šole
M.
Ristić:
Reševanje in raziskovanje matematičnih in realnih problemov v
1. razredu
M.
Pisk:
Tortni prikaz v povezavi z ulomki
M.
Flisar, V. Serdt:
Od načrta reševanja do vrednotenja rezultatov matematičnih in
realnih problemov
|
K.
Tadič:
E(ko)-frajer.si
I.
Mohorič:
Medpredmetno
povezovanje - zbiranje in predstavitev podatkov
S.
Vreš:
Ura
geometrije v grškem gledališču
P.
Mladinić: Vizualizacija
i razina abstrakcije
T.
Balantič:
Uporaba
IKT pri učnem sklopu Merila za sredino in razpršenost v 9. r.
OŠ
M.
Doberšek, M. Pintar, S. Plemenitaš-Centrih:
Z i-tablo in e-gradivi v spletni učilnici do boljših matematičnih predstav v 1. triletju
|
O.
Arnuš, D. Hvastija:
Matematika kot del kulture človeka
P.
Mlinar:
Umeščanje
šolske matematike v kulturni kontekst učencev
D.
Delač Felda:
Vpeljevanje
kompetence učenje učenja v pouk
M.
Plut, K. Virc:
Matematika in ekonomija z roko v roki
A.
Oberwalder Zupanc:
Učitelj strokovno teoretičnih predmetov hkrati učitelj matematike
Ž.
Zorić:
Učenici istražuju povijest matematike
|
Predavanje
in delavnica:
G.
Aumayr:
Class Activities for Describing Real World Phenomena with
Mathematical Models using TI- NspireTM
|
ODMOR
|
17:30-18:15
Vzporedne predstavitve in delavnice v dvoranah
|
Turner
Moderator:
M.
Dolinar
|
Minarik
Moderator:
S.
Rajh
|
Priol
Moderator:
A.
Sambolić Beganović
|
Primožič
Moderator:
V.
Vršič
|
Vokač
Moderator:
S.
Pustavrh
|
Teply
Moderator:
J.
Bone
|
M.
Panker:
Merjenje v prvem razredu - višinski merski trak
N.
Belec:
Uporaba sodelovalnih metod za spodbujanje učenja učenja pri matematiki
B.
Trbovc:
Sodelovalno učenje pri matematiki v 5.r.
V.
Kocjančič Kuhar:
Uvajanje bralno učnih strategij pri pouku matematike
A.
Miklavčič – Jenič:
Matematika na naravoslovnem dnevu v 6. r.
|
D.
Colnar:
Raziskovanje odvisnosti med količinami v 8. r. OŠ
B.
Sajko, M. Tirgušek:
Slovenščina + matematika = ?
|
N.
Šuligoj, H. Lebič:
Njegov
prvi in zadnji - uvod v modeliranje
H.
Lebič, N. Šuligoj:
Matematika? Ni problem!
H.
Kapus, N. Kunšič:
Timsko poučevanje
M.
Jug Skledar:
Vpliv sprememb pri ustnem delu poklicne mature na pouk matematike
L.
Dretnik:
Prenovljen
pisni del poklicne mature iz matematike
|
T.
Miholič:
Gluha matematika
P.
Peterka:
Uporaba odpadne embalaže pri matematiki
T.
Ilovar:
Matematika za življenje
|
J.
Senekovič: Točkovnik
in dosežki merjenja znanja
M.
Sirnik: Povezovanje
vsebinskih in procesnih znanj pri pouku matematike
S.
Kmetič: Procesi
razmišljanja pri pouku matematike
|
Delavnica:
M.
Škrlec:
Matematično
modeliranje z numeričnim žepnim računalom
|
18:30
Zaključek konference
|