Digitalna pedagogika združuje učiteljev odnos do IKT v učnem procesu ter zmožnost njene uporabe za doseganje boljših učnih dosežkov učencev.
Vključuje:
- načrtovanje in izvajanje pouka ob podpori IKT za spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev (sodelovalno učenje, projektno delo, personalizirano učenje …),
- upravljanje in uporabo inovativnih virtualnih učnih okolij in spletnih orodij za učenje in poučevanje v in izven učilnice,
- uporabo in prilagajanje IKT orodij za različne vrste vrednotenja znanja (formativno, sumativno),
- usmerjanje učencev pri samovrednotenju in vrstniškem vrednotenju dela s pomočjo IKT.
Množični odprti spletni tečaj o varni rabi interneta (MOOC-V)
Arnesov množični odprti spletni tečaj o varni rabi interneta (MOOC-V) je zasnovan na podlagi evropskega kompetenčnega modela DIGCOMP modela, izvaja se dvakrat letno. Ob uspešnem zaključku tečaja, vključno z delavnico, v kateri se tečajniki preskusite v reševanju...
Smernice za uporabo IKT pri pouku likovne umetnosti (LUM)
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za LUM obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku tehnike in tehnologije (TIT)
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za TIT obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Učenje s tablicami na razredni stopnji
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela s tablicami in z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljajo...
Smernice za uporabo IKT pri pouku Informatike
Razvijanje digitalnih kompetenc je temeljna naloga predmeta Informatika. Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice obsegajo izpis iz učnega načrta in dodatni didaktični napotki za uporabo IKT pri predmetu. Sledijo didaktični...