Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
Kritično vrednotenje, izbira in ustvarjanje digitalnih vsebin z upoštevanjem avtorskih pravi in licenc.
Vključuje:
- kritično vrednotenje, izbiro, uporabo in prilagajanje digitalnih informacij
oziroma vsebin za učenje in poučevanje, - ustvarjanje novih digitalnih vsebin z uporabo programskih orodij ter
- poznavanje, razumevanje in uporabo avtorskih pravic in licenc.
Interaktivni učbenik za naravoslovje in tehniko 4 in 5
Interaktivni učbenik je učbenik in delovni zvezek obenem, primeren za samostojno učenje. Vsebuje animacije, prikaze in sprotne povratne informacije. Je brezplačno in prosto dostopen, brez prijave. Lahko se naloži na napravo in deluje brez internetne povezave. Potrjen...
Uvajanje in uporaba storitve E-listovnik
Udeleženci bodo na delavnici ob sprotni razlagi aktivno izpolnjevali, ustvarjali in urejali svoj e-listovnik. IKT-urica predvideva, da imajo udeleženci možnost prijave preko Arnesovega AAI. Pri delu bodo spoznali tri glavna področja organizacije e-listovnika Mahara....
Uvajanje in uporaba storitve za spletno anketiranje
Udeleženci bodo spoznali sistem za spletno anketiranje kot hiter, učinkovit, zanesljiv, ekonomičen in praktičen sistem za evalviranje dela ali pouka na šoli. Pri delu na daljavo bodo izdelali lastno anketo (npr. merjenje klime v razredu, načini učenja, mobilni...
Pouk zgodovine v spletni učilnici
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo je e-seminar Pouk zgodovine v spletni učilnici, ki je namenjen učiteljem zgodovine v osnovni in srednji šoli. Poteka 16 ur (4 v živo, 8 na daljavo, 4 v živo), ali kot samostojno preverjanje znanja. Na...
Digitalna zgodba
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo je e-seminar Digitalna zgodba, ki je namenjen vzgojiteljem v VVZ. Poteka 24 ur (4 v živo, 4 v živo, 12 na daljavo, 4 v živo), ali kot samostojno preverjanje znanja. Na seminarju spoznajo digitalno zgodbo s...