Skrinjica je zakladnica člankov, posnetkov, teoretičnih izhodišč, primerov iz prakse, strokovnih rešitev itd., ki so učitelju v pomoč pri njegovem razmisleku za smiselno uporabo IKT pri pouku. Sodelov@lnice, ki so tudi del skrinjice, so odprta virtualna okolja za izmenjavo idej, izkušenj, rešitev, informacij …
Interaktivni učbeniki za pouk slovenščine
Interaktivni učbenik je učbenik in delovni zvezek obenem, primeren za samostojno učenje. Vsebuje animacije, prikaze in sprotne povratne informacije. Je brezplačno in prosto dostopen, brez prijave. Lahko se naloži na napravo in deluje brez internetne povezave. Potrjen...
Interaktivni določevalni ključi
Učiteljem bioloških vsebin so na povezavi na voljo interaktivni določevalni ključi za določanje rastlin, lišajev, dvoživk, morskih organizmov in ptic. V e-delavnici Uporaba interaktivnih določevalnih orodij (ključev) pri poučevanju bioloških vsebin lahko pridobite...
E-kompetentni ravnatelj
V okviru projekta E-šolstvo so bili opredeljeni standardi za e-kompetentnega ravnatelja, ki so objavljeni v publikaciji Izhodišča standarda e-kompetentni učitelj, ravnatelj in vzgojitelj. Več podrobnosti o e-kompetentnosti ravnatelja in programih/izobraževanjih, ki so...
Smernice za uporabo IKT pri pouku zgodovine
Namen smernic za uporabo IKT pri pouku zgodovine je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi...
Učenje ploščine trikotnika s tehnologijo
Preberite predstavitev pristopa k obravnavi ploščine trikotnika z uporabo tehnologije. V treh šolskih urah učenci gradijo svoje znanje s podporo: Smart Geoboard, EnCliker-ja, Socrative. V članku predstavljamo, kako so učenci pri svojem delu aktivni, sodelujejo in na...