Posnetki plenarnih predavanj zaradi slabše kakovosti zvoka niso objavljeni.
Hotel Toplice/ Večnamenska dvorana |
8.00–9.00 | Registracija udeležencev |
Moderator | mag. Mojca Suban |
9.00–9.45 | Uvodni pozdravi, uvod  |
9.45–10.45 | Plenarno predavanje: dr. Nina Pavlin-Bernardić Motivacija za učenje matematike: Kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna?  |
10.45–11.15 | Odmor |
11.15–12.15 | Plenarno predavanje: dr. Damjan Kobal Matematika med vedenjem in razumevanjem  |
12.15–13.45 | Odmor |
Prostor |
Hotel Toplice |
Hotel Čatež |
Hotel Terme |
Večnamenska dvorana |
Rdeča dvorana |
Salon III |
Velika konferenčna dvorana |
Konferenčna dvorana A |
Konferenčna dvorana B |
Velika sejna soba |
Moderator |
S. Mršnik |
M. Sirnik |
A. Bačnik |
A. Lipovec |
S. Kmetič |
S. Rajh |
|
13.45–15.00 |

S. Mršnik, L. Novak: Samorefleksivno mišljenje in formativno spremljanje pri reševanju matematičnih problemov 
T. Miholič: Evolucija neke metode 
B. Oder: Formativno spremljanje pri matematiki v 3. razredu 
|

H. Bezgovšek Vodušek: Geometrijski koncepti so koncepti s podobo 
M. Sirnik, M. Suban: Geometrijski pojem kot v domači in tuji literaturi 
M. Pev: Učenje ploščine trikotnika s tehnologijo 
|

N. Baranovič: Učenje temeljeno na čitanju s razumijevanjem 
C. Rojko, A. L. Guerrero: Sistem osnovnega matematičnega izobraževanja v Mehiki 
J. Radolli: Primerjava znanja matematike srednješolcev in osmošolcev s pomočjo raziskave TIMMS 
|

M. Štraus: Primerjava dosežkov matematične pismenosti med pisnim in računalniškim preverjanjem v raziskavi PISA 2012 
A. Lipovec, J. Zmazek, V. Lah: Interaktivni učbeniki za Z generacijo 
M. Guid in drugi: Vpeljava tutorskega sistema za poučevanje matematike
|

N. Markun Puhan, S. Kmetič: Ali lahko matematično znanje pomaga pri razumevanju dejavnosti športne vzgoje 
R. Flander, K.Tadić: Obdelava podatkov v naravoslovju 
A. Vadnjal: Od povezovanja in osmišljanja predmeta do aktivne vloge učencev 
B. Mahnič: Klimogrami v 7. razredu
|

D. Gerkšič Blatnik: Uporaba spletne učilnice pri poučevanju matematike na izrednem študiju 
K. Živko Pal, M. Jug Skledar: Zakaj nam tretja tablica čokolade ne tekne tako kot prva? 
V. Parkelj: Tudi matematika v odprtem kurikulu 
A. Oberwalder Zupanc: Matematika rešuje življenja 
P. Mrzdovnik: Dijaki in decimalke
|
Delavnica
A. Sambolić Beganović: Naproti kvalitetnejšim matematičnim i-gradivom za delo na i-tabli
|
15.00–15.15 | Odmor |
Prostor |
Hotel Toplice |
Hotel Čatež |
Hotel Terme |
|
Večnamenska dvorana |
Rdeča dvorana |
Salon III |
Velika konferenčna dvorana |
Konferenčna dvorana A |
Konferenčna dvorana B |
Moderator |
N. Nedeljko |
M. Sirnik |
V. Vršič |
A. Sambolić Beganović |
S. Kmetič |
|
15.15–16.15 |

S. Repolusk, N. Koprivšek: Predtesti pri pouku matematike 
N. Nedeljko: Domača naloga - dileme učitelja 
B. Gramc: Spremljanje domačih nalog
|

N. Berložnik: Projektno učenje v 8. in 9. razredu osnovne šole 
V. Mlakar: Medpredmetno povezovanje in formativno spremljanje 
A. Jurančič: Primer vključevanja matematičnih vsebin v mednarodni projekt 
A. Jurančič: Mnogotere inteligentnosti pri pouku matematike
|

G. Kverh Žgur, T. Bizjak: Uporaba prstov v obsegu do 20 
M. Stergar: Seštevanje in odštevanje s prehodom čez desetico 
T. Jerončič: Problemske naloge pri pouku matematike v 2. razredu OŠ za vsakogar 
F. Klančnik: Primer problemskega pouka v kombiniranem oddelku
|

S. Pustavrh: Od zelene table do tabličnih računalnikov 
A. Pečovnik Mencinger: Kaj imajo skupnega scenariji, tablice in matematika? 
A. Grahor: Video posnetki kot podpora učenju matematike
|

K. Kmetec, R. Jordan: Z znanjem v Ameriko – po še več znanja 
N. Jerebica: Stožnice – medpredmetna povezava z angleščino 
I. Olenik: Angleške merske enote - medpredmetna povezava 
E. Rudolf, M. J. Ipavic: Z matematiko in barvo kreativno do harmonije
|
Delavnica
G. Dolinar in drugi: Sprememba pisnega dela poklicne mature iz matematike
|
16.15–16.45 | Odmor |
Hotel Toplice/ Večnamenska dvorana |
Moderator | mag. Mojca Suban |
16.45–17.45 |
Okrogla miza ob izidu dvajsetega letnika revije: Že 20 let z Matematiko v šoli 
Moderatorka: mag. Marija Lesjak Reichenberg
Sodelujoči: dr. Darjo Felda, dr. Zlatan Magajna, Jerneja Bone, Simona Vozelj, Simona Vreš
|
17.45–18.00 | Odmor |
18.00–18.20 |
Predavanje: Jerneja Bone
Kako lahko Scientix pomaga učiteljem matematike?
|
18.20–19.00 |
Predavanje: dr. Ivan Leban
Skrita matematika v kristalografiji
|
Hotel Toplice/ Večnamenska dvorana |
8.00–9.00 | Registracija udeležencev |
Prostor |
Hotel Toplice |
Hotel Čatež |
Hotel Terme |
Večnamenska dvorana |
Rdeča dvorana |
Salon III |
Velika konferenčna dvorana |
Konferenčna dvorana A |
Konferenčna dvorana B |
Velika sejna soba |
Moderator |
M. Sirnik |
S. Rajh |
V. Vršič |
|
|
L. Željko |
A. Lipovec |
9.00–10.30 |

A. Žakelj: Pomen alternativnih predstavitev problema za učenje z razumevanjem 
J. Senekovič: Vzorci v sedmem razredu osnovne šole 
S. Kmetič, T. Miholič, V. Zobec: Do višine trikotnika po več poteh
|

P. Mladinić, N. Radović: Što imaju zajedničko: Leon Battista Alberti, renesansa, moderno doba i matematika
Z. Lobor, I. Martinić in drugi: Vizualizacija prostora u IPA projektu 
A. Miklavčič-Jenič, H. Jordan: Kaj imata skupnega valj in drevo 
K. Udovč, A. Petrovič: Izdelava multimedijskih gradiv za matematiko
|

V. Vršič: Računski postopek – razhajanje med izvajanjem, pričakovanji in vrednotenjem 
D. Kozoderc , K. Čadež, P. Čuk Kozoderc: Razvoj temeljnih številskih konceptov s pomočjo Numicona 
D. Škamlec: Poučevanje odštevanja skozi različne strategije 
M. Močnik, A. Podbrežnik: Matematična pismenost in matematični problemi
|
Sponzorska delavnica
A. Celcar, A. Cencelj: Interaktivno poučevanje matematike s pomočjo SMART Notebook orodij
|
Delavnica
J. Bone, A. Sambolić Beganović: S portalom Scinetix do interaktvnih gradiv – kakšna si želimo?
|
Delavnica
A. Herremans:
Paper roll mathematics in the classroom 
Matematika z zvitkom papirja
|

A. Mastnak: Predstave bodočih učiteljev predmeta matematika v OŠ o neformalnem formativnem preverjanju znanja 
M. Podgoršek: Kako poučujejo matematiko bodoči učitelji razrednega pouka? 
R. Šepulj: Mnenja staršev o smiselnosti vpeljave matematičnih vsebin v vrtec
|
10.30–11.00 | Odmor |
Hotel Toplice/ Večnamenska dvorana |
Moderator | mag. Mojca Suban |
11.00–12.00 | Plenarno predavanje: Norman Emerson
Using Assessment for Learning Strategies in the Mathematics Classroom/Preverjanje za učenje matematike  |
12.00–13.00 | Plenarno predavanje: dr. Tatjana Hodnik Čadež
Poučevanje matematike na razredni stopnji v luči sodobnih raziskav  |
13.00–14.30 | Odmor |
14.30–15.30 | Plenarno predavanje: dr. Željka Milin Šipuš
Kako učenici razumiju i primjenjuju grafove linearnih funkcija u matematici i fizici?  |
15.30–16.30 | Plenarno predavanje: dr. Zlatan Magajna
Pouk matematike in tehnologija  |
16.30–17.00 | Odmor |
Prostor |
Hotel Toplice |
Hotel Čatež |
Hotel Terme |
Večnamenska dvorana |
Rdeča dvorana |
Salon III |
Velika konferenčna dvorana |
Konferenčna dvorana A |
Konferenčna dvorana B |
Velika sejna soba |
Moderator |
M. Suban |
L. Novak |
M. Dolinar |
J. Bone |
M. Jerman |
S. Pustavrh |
S. Rajh |
17.00–18.00 |

K. Ferjančič: Pristopi k matematiki skozi uporabo v naravoslovju, družboslovju in umetnosti 
A. Herremans: An international initiative to stimulate research competences in mathematics 
B. Kuzman: Spodbujanje matematično nadarjenih dijakov na poletnem taboru MARS
|
Ponovljeni predavanji
H. Bezgovšek Vodušek: Geometrijski koncepti so koncepti s podobo 
S. Mršnik, L. Novak: Samorefleksivno mišljenje in formativno spremljanje pri reševanju matematičnih problemov
|

M. Pisk: Kaj pa merjenje 
V. Kocjančič Kuhar: Povezovanje prometnih vsebin z matematiko 
P. Mlinar: Na pomoč! Dobila bom interaktivno tablo 
A. Cencelj: Težave pri samostojnem učenju matematike z internetom 
B. Novak: Predstavitev izdelkov/pripomočkov
K. Udovč: Predstavitev izdelkov/pripomočkov
|

I. Kravanja Šorli, T. Božič Geč: Uspešne spoprijemalne strategije učencev z učnimi težavami 
M. M. Ambruš: Učim otroka s posebnimi potrebami in on uči mene
M. Narat: Prednosti formativnega spremljanja pri pouku matematike v povezavi z uporabo i-table 
T. Balantič: BUS in iTabla pri matematiki 
N. Poljanc, P. Meglič, A. Rener: Odstotki pri športu
|

J. Žerovnik: Ali je smiselno ponovno premisliti osnove? 
Ž. Zorić: Projekt u nastavi matematike 
M. Tomšič: Dinamika izjav in izjavnih povezav 
|

A. Drobnič Vidic: Proces matematizacije pri študiju naravoslovja 
M. Stiplovšek: Povezovanje matematike in fizike v gimnaziji – stališča in izkušnje fizika 
S. Buček: Finančna matematika za nadarjene učence
|
V. Osterc: Notranja diferenciacija v 1. razredu pri seštevanju do 20
M. Omahen: Didaktični pripomočki za pouk matematike v prvem triletju
A. Smole, S. Strgar: Učim se učiti (matematiko) 
A. Smole, S. Strgar: Utrjevanje znanja skozi igro 
M. Janc: Uporaba sodobne tehnologije pri pouku matematike 
N. Zrim: Oh, že spet domača naloga 
N. Belec: Sodelovalne metode pri utrjevanju znanja iz matematike
|
18.00–18.15 | Odmor |
Hotel Toplice/ Večnamenska dvorana |
Moderator | mag. Mojca Suban |
18.15–19.00 |
Pogled na KUPM 2014 in načrti za naprej
|