Skrinjica je zakladnica člankov, posnetkov, teoretičnih izhodišč, primerov iz prakse, strokovnih rešitev itd., ki so učitelju v pomoč pri njegovem razmisleku za smiselno uporabo IKT pri pouku. Sodelov@lnice, ki so tudi del skrinjice, so odprta virtualna okolja za izmenjavo idej, izkušenj, rešitev, informacij …
Družabna omrežja in varovanje osebnih podatkov
Pri uporabi družabnih omrežij je potrebno skrbeti za varnost svoje identitete. Posnetek predavanja mag. Andreja Tomšiča pojasnjuje nekatere dileme na temo družabna omrežja in varovanje osebnih podatkov....
Sodelov@lnica NAMA
V sodelov@lnici NAMA ste vabljeni vsi osnovnošolski in srednješolski učitelji naravoslovnih predmetov, matematike, tehnike in tehnologije ter informatike.V njej najdete koristne povezave, gradiva, posnetke in vam omogoča vzajemno...
Informacijska tehnologija pri pouku fizike
Publikacija je namenjena učiteljem fizike v osnovni šoli pri uvajanju sprememb v pouk fizike, ki jih prinaša posodobitev učnega načrta za fiziki v osnovni šoli. V poglavju Informacijska tehnologija pri pouku fizike so objavljeni prispevki o uporabi IKT tako za...
Razumevanje matematike z uporabo IKT
Kakšna je vloga tehnologije pri učenju in poučevanju matematike? Na kakšen način uporabljena tehnologija vpliva na izgrajevanje znanja in razumevanje matematike? Kako z uporabo IKT razvijati razumevanje pri matematiki? Odgovore na ta vprašanja in študijo primera...
Pouk matematike med preprostejšo in zahtevnejšo tehnologijo
Vas zanima, s katerimi pripomočki si že od nekdaj pomagamo pri učenju matematike? Z nastopom računalniške tehnologije je na tem področju prišlo do bliskovitega razvoja. O tem lahko berete v članku dr. Zlatana Magajna z naslovom Pouk matematike med preprostejšo in...