Skrinjica je zakladnica člankov, posnetkov, teoretičnih izhodišč, primerov iz prakse, strokovnih rešitev itd., ki so učitelju v pomoč pri njegovem razmisleku za smiselno uporabo IKT pri pouku. Sodelov@lnice, ki so tudi del skrinjice, so odprta virtualna okolja za izmenjavo idej, izkušenj, rešitev, informacij …
E-gradiva za pouk slovenščine
Želite svoj pouk slovenščine spremeniti in preskusiti pristope učenja in poučevanja na nekoliko drugačen način? Na povezavi so zbrani najrazličnejši tipi e-gradiv za pouk književnosti in jezika, ki vam bodo to...
Smernice za uporabo IKT pri pouku športa
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za šport/športno vzgojo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Odbojka: zgornji in spodnji odboj
Želite svojim učencem pokazati šolsko izvedbo zgornjega in spodnjega odboja pri odbojki? Video posnetki njihovega vrstnika na povezavi Odbojka: zgornji in spodnji odboj nazorno prikažejo pravilno in napačno izvedbo teh dveh tehničnih elementov ter nabor dopolnilnih...
Sodelov@lnica Razredni pouk
V spletno učilnico ste vabljeni vsi učitelji/ce razrednega pouka. V njej najdete koristne povezave in možnost vzajemnega sodelovanja.
Okvir za razvijanje in razumevanje digitalne kompetence v EU
Okvir DIGCOMP je namenjen vsem, ki se ukvarjajo z razvijanjem digitalnih kompetenc v Evropi. Digitalne kompetence so razdeljene v pet področij in 21 kompetenc. Okvir se lahko uporabi za samovrednotenje digitalnih kompetenc, pri čemer so nam lahko v pomoč opisniki za...