Uvajanje je vodila projektna skupina, sestavljena iz strokovnih delavcev ZRSŠ in zunanjih sodelavcev. Poskus in postopno uvajanje na šolah so v sodelovanju z ZRSŠ vodili šolski projektni timi, ki so jih sestavili ravnatelji. Naloge šolskih projektnih timov so vezane predvsem na konkretne dejavnosti, povezane s poskusom npr.: uvajanje prilagojenih in/ali novih UN, koordinacija medpredmetnega povezovanja, izvajanje samoevalvacije, izmenjava izkušenj z ostalimi šolami v poskusu, sodelovanje s starši itd.
Načrt uvajanja je predvidel naslednje aktivnosti v posameznih časovnih obdobjih*:
V letu 2010:
- določitev nosilcev in rokov za izvedbo posameznih nalog
- priprava in preskušanje instrumentarija
- analiza stanja
- izbor šol kot kontrolnih skupin
- priprava prilagoditev UN (za nivojski pouk) in novih UN
- priprava izvedbenih kurikulumov posameznih šol
- začetek izvedbe poskusa
- predložitev UN Strokovnemu svetu
- redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
V letu 2011:
- izvajanje poskusa
- izvedba spremljave
- vnos in obdelava podatkov
- priprava vmesnega poročila
- izmenjava primerov dobre prakse
- priprava prilagoditev UN in novih UN
- predložitev UN Strokovnemu svetu
- redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
- obiske šol (projektna srečanja)
V letu 2012:
- izvajanje poskusa
- izvedba spremljave
- vnos in obdelava podatkov
- priprava vmesnega poročila
- izmenjava primerov dobre prakse
- redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
- obiske šol (projektna srečanja)
V letu 2013:
- izvajanje poskusa
- izvedba spremljave
- vnos in obdelava podatkov
- priprava vmesnega poročila
- izmenjava primerov dobre prakse
- redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
- - obiske šol (projektna srečanja)
V letu 2014:
- redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
- zaključek poskusa
- priprava končnega poročila
* Zaradi objektivnih okoliščin so se nekatere aktivnosti izvedle v drugih časovnih obdobjih.