ZRSŠ
MIZŠ
ESS
Načrt uvajanja

Uvajanje je vodila projektna skupina, sestavljena iz strokovnih delavcev ZRSŠ in zunanjih sodelavcev. Poskus in postopno uvajanje na šolah so v sodelovanju z ZRSŠ vodili šolski projektni timi, ki so jih sestavili ravnatelji. Naloge šolskih projektnih timov so vezane predvsem na konkretne dejavnosti, povezane s poskusom npr.: uvajanje prilagojenih in/ali novih UN, koordinacija medpredmetnega povezovanja, izvajanje samoevalvacije, izmenjava izkušenj z ostalimi šolami v poskusu, sodelovanje s starši itd.


Načrt uvajanja je predvidel naslednje aktivnosti v posameznih časovnih obdobjih*:

V letu 2010:

  • določitev nosilcev in rokov za izvedbo posameznih nalog
  • priprava in preskušanje instrumentarija
  • analiza stanja
  • izbor šol kot kontrolnih skupin
  • priprava prilagoditev UN (za nivojski pouk) in novih UN
  • priprava izvedbenih kurikulumov posameznih šol
  • začetek izvedbe poskusa
  • predložitev UN Strokovnemu svetu
  • redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol

V letu 2011:
  • izvajanje poskusa
  • izvedba spremljave
  • vnos in obdelava podatkov
  • priprava vmesnega poročila
  • izmenjava primerov dobre prakse
  • priprava prilagoditev UN in novih UN
  • predložitev UN Strokovnemu svetu
  • redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
  • obiske šol (projektna srečanja)

V letu 2012:
  • izvajanje poskusa
  • izvedba spremljave
  • vnos in obdelava podatkov
  • priprava vmesnega poročila
  • izmenjava primerov dobre prakse
  • redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
  • obiske šol (projektna srečanja)

V letu 2013:
  • izvajanje poskusa
  • izvedba spremljave
  • vnos in obdelava podatkov
  • priprava vmesnega poročila
  • izmenjava primerov dobre prakse
  • redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
  • - obiske šol (projektna srečanja)

V letu 2014:
  • redna delovna srečanja s šolskimi projektnimi timi in vodstvom šol
  • zaključek poskusa
  • priprava končnega poročila


* Zaradi objektivnih okoliščin so se nekatere aktivnosti izvedle v drugih časovnih obdobjih.