Temeljni cilj poskusa je posodobiti gimnazijski program z uvedbo novih programskih elementov. Pri dijakih želimo razvijati odgovornost za učenje, delovne navade, pozitiven odnos do samostojnega dela ter dosegati višjo kakovost in različne vrste znanja. Na ravni šole pa želimo spodbuditi nove pristope v organizaciji pouka in več sodelovanja med učitelji.
Cilji in kazalniki poskusa so naslednji:
Št. | C i l j i | K a z a l n i k i |
1. | Ugotoviti, ali in kako možnost izbire (nivoji zahtevnosti, izbirni predmeti in novi izbirni predmeti) vpliva na razvoj večje odgovornosti dijakov za lastno znanje. |
|
2. | Ugotoviti učinek različnih izvedb predmetnika in fleksibilne organizacije pouka na znanje. |
|
3. | Ugotoviti učinkovitost organizacije življenja in dela šole. |
|
4. | Vpliv različnih oblik in načinov usvajanja in vrednotenja znanja na motivacijo, učno uspešnost ter odgovornost za učenje. |
|