Strokovne rešitve
Zbrane so kakovostne in preskušene rešitve, ki so nastale kot plod razvojnega dela svetovalcev
ZRSŠ, timov učiteljev, vzgojiteljev in ravnateljev na šolah in izhajajo iz preteklih/zaključenih
domačih in tujih projektov za uporabo IKT pri učenju in poučevanju.
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/modra_s_krogom-1.png)
Digitalna pedagogika
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/oranzna_s_krogom.png)
Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/roza_s_krogom.png)
Digitalno komuniciranje in sodelovanje
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/zelena_s_krogom.png)
Digitalno državljanstvo
Smernice za uporabo IKT pri pouku zgodovine
Namen smernic za uporabo IKT pri pouku zgodovine je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi...
Smernice za uporabo IKT pri pouku na razredni stopnji
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku biologije
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za biologijo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Aktivne oblike dela z e-učbenikom pri matematiki ter naravoslovju in tehniki v 2. VIO
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljamo praktična...