14.00 – 15.30 Vzporedne sekcijske predstavitve |
1 |
moderatorica: Anita Poberžnik |
|
Razvijanje pojmov in konceptov ali napačnih predstav? |
|
Zdenka Keuc |
|
2 |
moderator: mag. Claudio Battelli |
|
Vedno več o… |
|
Nataša Dolenc Orbanić: Model pouka fotosinteze v 5. Razredu |
|
dr. Jelka Strgar: Razumevanje pojma fotosinteza v srednji šoli |
|
Darinka Gilčvert Berdnik: Razvijanje koncepta Celica po vertikali |
|
3 |
moderatorica: mag. Andreja Bačnik
|
|
Ali kisik gori? |
|
mag. Tomaž Ogrin |
|
4 |
izvajalke: Sandra Mršnik, mag. Leonida Novak, Bernarda Moravec in mag. Mariza Skvarč
|
|
Naravoslovni postopki-zaprašeno ali še aktualno? |
|
Sandra Mršnik, mag. Leonida Novak, Bernarda Moravec in mag. Mariza Skvarč |
|
5 |
izvajalca: Samo Božič in Vesna Vršič
|
|
Ko merim, raziskujem |
|
Samo Božič in Vesna Vršič |
|
6 |
moderator: Jaka Banko
|
|
Naravoslovna pismenost |
|
Jaka Banko: Je sonce res rumeno? |
|
mag. Đulijana Juričič: Cωϝωρίτε φίζίκαλνο? |
|
dr. Iztok Tomažič: Predstave učencev o abstraktnih pojmih v biologiji s primerom kako jih razvijati |
|
mag. Maja Jug in Elvira Sušec: Recept za zdravje – DA ali NE |
|
Mojca Furlan: Vsak posameznik šteje. Vzgoja za trajnostni razvoj |
|
7 |
moderator: Milenko Stiplovšek
|
|
Kako pri pouku ohraniti naravoslovno radovednost? |
|
Nives Markun Puhan, mag. Leonida Novak, Polona Legvart in Tanja Jankovič: Kako pri pouku ohraniti naravoslovno radovednost |
|
Ambrož Demšar: Pisati s svetlobo |
|
Milenko Stiplovšek: Ohranjanje in spodbujanje radovednosti pri pouku fizike v gimnaziji. |
|
8 |
moderatorica: Irena Simčič
|
|
Okrogla miza. Vzgoja pismenega potrošnika – Ali vemo, kako se odloča pismen potrošnik? |
|
Irena Simčič, ZRSŠ |
|
dr. Stojan Kostanjevec |
|
Marjana Peterman |
|
9 |
moderatorici: Simona Slavič Kumer in Saša Kregar
|
|
Vplivi človeka na okolje (Kritično presojanje posegov v naravo) |
|
Simona Slavič Kumer in Saša Kregar: Ogljični odtis |
|
Barbara Dvornik: Model čistilne naprave |
|
Boža Gojtan, Klavdija Jug in Marija Kuraj: Učilnica v naravi |
|