Povzetki prispevkov niso lektorirani, avtorji odgovarjajo za vsebino.
  
Programski odbor si pridružuje pravico do spremembe programa.
        
        
            
            | 9.00 - 9.15 | Utrinki prvega dne konference | 
          
            
            | 9.15 - 10.45 | PLENARNA PREDAVANJA 
Modeli razvijanja bralne pismenosti
  Nataša Potočnik, ZRSŠ
Želim se motiti
Jadran Lenarčič, IJS
Meje povezovanja
Zlatan Magajna, UL-PeF
 | VELIKA DVORANA | 
             
            | 10.45 - 11.15 | ODMOR | 
         
          
            | 11.15 - 12.50 | SEKCIJSKA PREDAVANJA | 
          
          | 
Kako nastane mavrica
  Jurij Bajc, UL-PeF
KN v dvojcu s krmarjem
Đulijana Juričič, OŠ Trnovo  
Funkcije – priložnost za povezovanje matematike in fizike in za timsko poučevanje
  Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
Matematika pri maturi iz fizike, taksonomija in banka nalog.
  Aleš Mohorič, UL-FMF
 | GALA DVORANA | 
|  
Fizikalno ali kemijsko? Destilacija naravoslovja?
  Jaka Banko in Andreja Bačnik, ZRSŠ
Vloga vizualizacije pri pouku kemije– kaj deluje?
  Vesna Ferk Savec, UL-PeF
Biogeokemični procesi kontaminantov v tleh
  Agnes Šömen Joksić, NIJZ
Od kod pridejo kalorije in kam gredo?
  Andrej Godec, UL-FKKT
 | VELIKA DVORANA II | 
|  
Biodiverziteta v tleh ima svojo prikrito vlogo
  Ivan Kos, UL-BF
Cvetenja v vodnih telesih (pojavljanje neobičajno obsežne biomase fitoplanktona) in razvoj znanosti
  Bojan Sedmak, NIB
Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
  Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM MF
Aplikativni pristopi v regenerativni medicini
Mateja Erdani Kreft, UL-MF
 | VELIKA DVORANA I | 
|  
Predznanje pri naravoslovju kot izhodišče za vertikalno načrtovanje
  Bernarda Moravec, ZRSŠ
Uporaba delčne narave snovi za razlago kemijskih pojmov pri pouku naravoslovja
  Iztok Devetak, Saša A. Glažar in Miha Slapničar, UL-PeF
Žival ali rastlina? Predstave učencev o morskih organizmih
  Iztok Tomažič, UL-BF
Odnos učencev do biologije
  Jelka Strgar, UL-BF
 | MODRA DVORANA I | 
|  
Ali pouk gospodinjstva pripomore k pridobivanju kakovostnih in uporabnih vseživljenjskih znanj in veščin?
Irena Simčič, ZRSŠ
Vloga pouka gospodinjstva za vzgojo pismenega potrošnika
Laura Javoršek
Uporaba NFC nalepk pri pouku tehnike in fizike
  Samo Lipovnik, OŠ Prevalje
Ustvarjalnost po meri učencev v projektni nalogi
  Janez Virtič, OŠ Sevnica
 | ORANŽNA DVORANA | 
|  
Sodelovanje med učitelji matematike po vertikali pripomore k večji uspešnosti učencev
  Jerneja Bone, ZRSŠ
Od konkretnega k simbolnemu
  Sonja Rajh, ZRSŠ
Od induktivnega sklepanja do dokaza
  Mateja Sirnik, ZRSŠ
Vrednotenje pri vzorcih
  Mateja Sirnik, ZRSŠ
 | SREBRNA DVORANA | 
|  
Razvoj aritmetičnih sposobnosti pri otrocih
Tina Bregant, Univerzitetni rehabilitacijski inštitut – URI Soča
Pojmovanja evolucije pri SPO in NIT
  Claudio Battelli, ZRSŠ
Raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole
  Nina Markuš, OŠ Franca Rozmana Staneta in Vlasta Hus, UM-PeF
Spodbujanje kritičnega misleca v naravoslovnem raziskovanju
  Mojca Dolinar, ZRSŠ
 | MODRA DVORANA II | 
|  
Personalizacija vzgojno-izobraževalnega dela kot odgovor na aktualne izzive šolstva
  Fani Nolimal, ZRSŠ
Diferencirano zasnovano eksperimentalno delo
  Irena Rutar, ŠC Nova Gorica in  Mariza Skvarč, ZRSŠ
Diferenciran pristop pri pouku z uporabo aplikacije Nearpod
  Tjaša Mrak, OŠ Ivana Roba Šempeter pri Gorici in Mariza Skvarč, ZRSŠ
Načrtovanje ukrepov pomoči za izboljšanje učnih dosežkov
  Amalija Žakelj, ZRSŠ
 | ZELENA DVORANA | 
        
            | 12.50 - 14.20 | ODMOR ZA KOSILO | 
    
          
            | 14.20 - 15.10 | DELAVNICE I. SKLOP | 
           
          | 
OSU – opazuj, sklepaj, ukrepaj
  Alenka Mozer, Timotej Maroševič in Klemen Bajec, Gimnazija Vič
 | MODRA DVORANA II | 
           
          | 
Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM-MF
 | GALA DVORANA | 
           
          | 
Aplikativni pristopi v regenerativni medicini
Mateja Erdani Kreft, UL-MF
 | ORANŽNA DVORANA | 
           
          | 
Pridobivanje in uporaba vizualizacijskih gradnikov za pouk kemije
Vesna Ferk Savec, UL-PeF in Klavdija Sotlar, OŠ Toneta Tomšiča, Knežak
 | VIJOLIČNA DVORANA | 
           
          | 
Možnosti uporabe elektronskega odzivnega sistema Nearpod za izboljšanje povratne informacije učencem pri učenju, učitelju pa pri poučevanju loma svetlobe
  Samo Božič, ZRSŠ
 | MODRA DVORANA I | 
           
          | 
Model spektrometra z uklonsko mrežico
  Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
 | SEJNA SOBA V | 
           
          | 
Z didaktičnimi igrami prepleten pouk
  Bernarda Moravec, ZRSŠ in Marjetka Kolbl, OŠ Brinje Grosuplje
 | RDEČA DVORANA | 
           
          | 
Do odprtih matematičnih problemov v procesu učenja in poučevanja
  Silva Kmetič in Mojca Suban, ZRSŠ
 | SREBRNA DVORANA I | 
           
          | 
Za razvoj induktivnega mišljenja pri matematiki uporabimo tehnologijo
  Sonja Rajh, ZRSŠ
 | SREBRNA DVORANA II | 
           
          | 
Dejavnosti za razvijanje kritičnega mišljenja
Mojca Dolinar, ZRSŠ
 | ZELENA DVORANA | 
           
          | 
Smo, kar jemo?
  Andreja Verbinc in Urška Lun, OŠ Oskarja Kovačiča
 | ZLATA DVORANA | 
           
          | 
Delitev celic, mutacije
          Alenka Gorjan, SŠFKZ in Sonja Marušič, Srednja šola Veno Pilon
 | VELIKA SEJNA SOBA | 
           
          | 
Okrogla miza: Pomen biodiverzitete za kvaliteto prsti 
Moderator Minka Vičar, razpravljavci:  Ivan Kos, Agnes Šömen Joksić, Bojan Sedmak in drugi.
 | VELIKA DVORANA | 
           
          | 
Ogled Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvokoordinatorica A. Ahmetovič
 zbor ob 14.20 uri pred Inštitutom hmelj. in pivov., Cesta Žalskega tabora 2, 3310 Žalec
 | 
           
          | 
Ogled Pivovarne Laškokoordinator G. Fišer
 zbor ob 14.00 uri pri recepciji Kongresnega centra Thermana Laško
 | 
           
          | 
Ogled Ekomuzeja hmeljarstva in pivovarstvakoordinatorica I. Medica
 zbor ob 14.20 uri pred Ekomuzejem hmelj. in pivov., Cesta Žalskega tabora 2, Žalec
 | 
 
  
  
    
            | 15.10 - 15.20 | ODMOR | 
  
  
            | 15.20 - 16.10 | DELAVNICE II. SKLOP | 
          
          | 
Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM-MF
 | GALA DVORANA | 
 
| 
Pridobivanje in uporaba vizualizacijskih gradnikov za pouk kemije
Vesna Ferk Savec, UL-PeF in Klavdija Sotlar, OŠ Toneta Tomšiča, Knežak
 | VIJOLIČNA DVORANA | 
 
| 
Spoznavni postopki pri naravoslovju na razredni stopnji ter spremljanje napredka učencev
Leonida Novak in Sandra Mršnik, ZRSŠ
 | ZELENA DVORANA | 
 
| 
Uporaba tabličnih računalnikov pri pouku naravoslovja
Manja Kokalj, OŠ Selnica ob Dravi
 | RDEČA DVORANA | 
 
| 
Vodni drsalci in pouk naravoslovja - povezovanje izbranih vsebin biologije, kemije in fizike
  Iztok Tomažič, UL-BF
 | ORANŽNA DVORANA | 
 
| 
Razumevanje in avtomatizacija aritmetičnih postopkov na začetku šolanja
  Vesna Vršič, ZRSŠ
 | VELIKA SEJNA SOBA | 
 
|  
Smo, kar jemo?
  Andreja Verbinc in Urška Lun, OŠ Oskarja Kovačiča
 | ZLATA DVORANA | 
 
| 
Do odprtih matematičnih problemov v procesu učenja in poučevanja
  Silva Kmetič in Mojca Suban, ZRSŠ
 | SREBRNA DVORANA I | 
 
| 
OSU – opazuj, sklepaj, ukrepaj
  Alenka Mozer, Timotej Maroševič in Klemen Bajec, Gimnazija Vič
 | MODRA DVORANA II | 
 
| 
Možnosti uporabe elektronskega odzivnega sistema Nearpod za izboljšanje povratne informacije učencem pri učenju, učitelju pa pri poučevanju loma svetlobe
  Samo Božič, ZRSŠ
 | MODRA DVORANA I | 
 
|  
Model spektrometra z uklonsko mrežico
  Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
 | SEJNA SOBA V | 
 
| 
Za razvoj induktivnega mišljenja pri matematiki uporabimo tehnologijo
  Sonja Rajh, ZRSŠ
 | SREBRNA DVORANA II | 
  
            | 16.10  - 16.20 | ODMOR | 
    
    
            | 16.20  - 17.00 | ZAKLJUČNO PREDAVANJE 
            
Ko kuha naravoslovec – znanost in kuhanje
Tilen Konte, UL-MF
 | VELIKA DVORANA | 
     
            | 17.00 - 17.30 | EVALVACIJA IN ZAKLJUČEK KONFERENCE |