Nacionalna konferenca
Poti do kakovostnega znanja
naravoslovja in matematike

Brdo pri Kranju
11. in 12. december 2012

DOMOV KONTAKT

Urnik

PROGRAM POSVETA

 

Torek, 11. december  2012

7.30 – 9.30

Registracija udeležencev

9.30 – 10.00

Uvod in pozdravni nagovori

 

  • Tiskovna konferenca

10.00 – 11.00

Predstavitev rezultatov TIMSS in PIRLS 2011, Pedagoški inštitut                                                  Grandis

11.00 – 11.30

Odmor

 

  • Plenarno predavanje                                                                                                                 Grandis

11.30 – 12.15

Languages and math/sciences as vectors for civic education: preparing our children to live in a globalized world, Bruno della Chiesa

12.15 – 13.00

Poglobljeni pregled rezultatov TIMSS in PIRLS 2011 v vzporednih skupinah:

  • PIRLS bralna pismenost, Marjeta Doupona Horvat                                                           Steklena
  • TIMSS matematika, Barbara Japelj Pavešić                                                                         Grandis
  • TIMSS naravoslovje, Karmen Svetlik                                                                                         Heros

13.00 – 14.30

Odmor za kosilo

 

  • Plenarno predavanje                                                                                                                 Grandis

14.30 – 15.00

Razvijanje in spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri učencih in učiteljih, Andrej Šorgo

15.00 – 15.30

Vključevanje novega znanja v pouk NAMA, Mojca Čepič

15.30 – 15.45

Odmor

 

  • Tematske steze

15.45 – 18.00

1. Bralna pismenost v matematiki in naravoslovju                                                                      Steklena 4
2. Aktivni pouk NAMA                                                                                                                               Grandis
3. Kontekstualizacija pouka NAMA                                                                                                       Heros A
4. Diferenciacija in individualizacija pri pouku NAMA                                                                       Heros B
5. Vrednotenje znanja pri NAMA                                                                                                  Steklena 2, 3
6. Povezovanje po dolgem in počez                                                                                                    Heros C
7. Enajsta šola                                                                                                                                        Heros D


 

Sreda, 12. december 2012

 

  • Plenarno predavanje                                                                                                                 Grandis

9.00 – 10.00

Eurydice – predstavitev študij o matematičnem in naravoslovnem izobraževanju, Bernadette Forsthuber

10.00 – 10.45

Povzetki razprave iz tematskih stez

10.45 – 11.15

Odmor

 

  • Predstavitev e-plakatov                                                                                  Steklena in Splendens

11.15 – 12.45

Predstavitev e-plakatov

 

Razstava risb Narava nam govori v jeziku matematike
mentorica: Majda Srna, OŠ F. S. Finžgarja Lesce

 

  • Plenarno predavanje                                                                                                                 Grandis

12.45 – 13.15

Osnovne sestavine kakovostnega pouka matematike, dr. Petar Pavešić

13.15 – 14.45

Odmor za kosilo

14.45 –  16:45

  • Delavnice

 

1. a Matematične naloge iz preizkusov znanja TIMSS 2011: zasnova, razumevanje rezultatov, uporaba pri poučevanju in učenju, Barbara Japelj Pavešič, PI
Elegans (Kokra)
1. b Od zaprtih k odprtim problemom, Silva Kmetič in mag. Mojca Suban Ambrož, ZRSŠ
Elegans (Kokra)
2. a Naravoslovne naloge iz preizkusov znanja TIMSS 2011: zasnova, razumevanje rezultatov, uporaba pri poučevanju in učenju, Karmen Svetlik, PI
Virgo (Kokra)
2. b Didaktični pristopi za razvijanje bralne pismenosti pri naravoslovju, mag. Mariza Skvarč, Sandra Mršnik, mag. Leonida Novak in mag. Andreja Bačnik, ZRSŠ
Virgo (Kokra)
3. a Kako zagotoviti aktivnejše učenje pri pouku naravoslovnih predmetov? dr. Iztok Devetak, dr. Vesna Ferk Savec, dr. Saša A. Glažar in dr. Katarina S. Wissiak Grm, PeF in NTF, UL
Heros A
3. b Razvijanje naravoslovnega razmišljanja ob preprostih poskusih, Mihael Gojkošek, Bor Gregorčič in dr. Gorazd Planinšič, FMF, UL
Heros A
4. a Učenje z raziskovanjem v predšolskem obdobju in v prvem triletju osnovne šole, dr. Dušan Krnel, PeF, UL
Heros B
4. b Kako preseči naivne predstave v naravoslovju, mag. Claudio Battelli, ZRSŠ
Heros B
5. a Kako do kakovostnejšega znanja učencev z analizo dosežkov NPZ?, dr. Gašper Cankar in Erika Semen, RIC
Steklena 1
5. b Od besedilnih nalog do modeliranja pri pouku matematike, dr. Zlatan Magajna, PeF, UL in Jožef Senekovič
Steklena 1
6. a Prepoznavanje učnih težav ter ukrepi pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki v osnovni šoli, mag. Mateja Sirnik, Vesna Vršič, dr. Amalija Žakelj, ZRSŠ, Alenka Spasovski, Jana Pečaver, Mojca Kavčič, Zdenka Mahnič, Marjeta Ferkolj Smolič, OŠ Grm in Alenka Živic, OŠ Venclja Perka Domžale
Grandis
6. b Diferenciacija in individualizacija dela z nadarjenimi učenci pri matematiki, Majda Vehovec, OŠ Šenčur pri Kranju
Grandis
7. a Trajnostni razvoj – kroskurikularna tema v posodobljenih učnih načrtih, Simona Slavič Kumer in Bernarda Moravec, ZRSŠ
Steklena 2
7. b Dotik za domači stik, Ana Bordjan in Matija Hreščak, ZOO
Steklena 2
8. a Nekatere možnosti medpredmetnega povezovanja NAMA, Milenko Stiplovšek, Anita Poberžnik in mag. Sonja Rajh, ZRSŠ
Heros C
8. b Raziskovanje encimske aktivnosti, dr. Iztok Tomažič, BF, UL
Heros C
9. a Raznolika in smiselna uporaba IKT pri NAMA (Merjenje odrivne moči s tehnologijo ali brez nje) Samo Božič, Amela Sambolić Beganović in Nives Markun Puhan, ZRSŠ
Steklena 4
9. b Miti in legende o domačih nalogah, Urška Lun in Andreja Verbinc, OŠ Oskarja Kovačiča
Steklena 4
10. a Diferenciacija pri naravoslovnih predmetih, Saša Kregar, ZRSŠ in Katja Stopar, Gimnazija Ravne na Koroškem
Steklena 3
10. b Učne težave na področju naravoslovja, dr. Marija Kavkler, PeF, UL
Steklena 3
11. a Naravoslovne dejavnosti v naravnem okolju, Irena Brajkovič, Simona Žibert Menart in Mirjana Jesenek Mori, CŠOD
Heros D
11. b Vzgoja za odgovoren odnos do narave skozi izkušenjsko učenje, Irena Furlan, ZOO
Heros D

17.00 – 17.10

Predstavitev projekta Scientix                                                                                                               Grandis

17.10 – 17.30

Zaključek                                                                                                                                                   Grandis


Program konference (za tisk)


S pomočjo spletnih konferenc VOX (Arnes) vam je omogočen ogled posnetkov nekaterih predavanj.

Posnetki predavanj


Rezultati evalvacijskega vprašalnika za udeležence konference

Vabljeni predavatelji
KOTIZACIJE ZA UDELEŽBO NI
ORGANIZATORJI PROGRAMSKI ODBOR OPOMBA