Konferenca učiteljev naravoslovnih predmetov 2013
Od opazovanja in raziskovanja do znanja
            Laško, 19. november 2013
					
						
            
            	
						Konferenca je bila namenjena vsem pedagoškim in drugim strokovnim delavcem vzgojno-izobraževalnih ustanov, ki so povezani s poučevanjem naravoslovnih vsebin, s poučevanjem spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, gospodinjstva, naravoslovja, tehnike in tehnologije, kemije, biologije, fizike ter športa.
 
Namen konference je bil:
- seznanitev z aktualnimi novostmi in posodobitvami na področju naravoslovnih strok in na področju poučevanja naravoslovnih predmetov ter predmetov z naravoslovnimi vsebinami;
 
- spodbujanje vertikalnega in horizontalnega povezovanja pri poučevanju naravoslovnih predmetov v vzgojno-izobraževalnih ustanovah;
 
- priložnost za strokovno druženje, izmenjavo izkušenj in predstavitev preizkušenih primerov prakse.
 
Bogat in raznolik program s strokovno-didaktičnimi prispevki s področja naravoslovja je zajemal tri vsebinske sklope:
- Naravoslovno znanje - razvijanje pojmov in konceptov
 
- Naravoslovni, tehnični in tehnološki postopki - razvijanje spretnosti
 
- Odnos do naravoslovja in odgovornost do okolja in zdravja
 
in je potekal v obliki:
 
- plenarnih in sekcijskih predavanj;
 
- predstavitev in delavnic
 
- ter predstavitev kratkih prispevkov sodelujočih v obliki TeachMeet-a.
 
            
						
					
						Konferenca je bila namenjena vsem pedagoškim in drugim strokovnim delavcem vzgojno-izobraževalnih ustanov, ki so povezani s poučevanjem naravoslovnih vsebin, s poučevanjem spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, gospodinjstva, naravoslovja, tehnike in tehnologije, kemije, biologije, fizike ter športa.
 
Namen konference je bil:
- seznanitev z aktualnimi novostmi in posodobitvami na področju naravoslovnih strok in na področju poučevanja naravoslovnih predmetov ter predmetov z naravoslovnimi vsebinami;
 - spodbujanje vertikalnega in horizontalnega povezovanja pri poučevanju naravoslovnih predmetov v vzgojno-izobraževalnih ustanovah;
 - priložnost za strokovno druženje, izmenjavo izkušenj in predstavitev preizkušenih primerov prakse.
 
Bogat in raznolik program s strokovno-didaktičnimi prispevki s področja naravoslovja je zajemal tri vsebinske sklope:
- Naravoslovno znanje - razvijanje pojmov in konceptov
 - Naravoslovni, tehnični in tehnološki postopki - razvijanje spretnosti
 - Odnos do naravoslovja in odgovornost do okolja in zdravja
 
in je potekal v obliki:
- plenarnih in sekcijskih predavanj;
 - predstavitev in delavnic
 - ter predstavitev kratkih prispevkov sodelujočih v obliki TeachMeet-a.
 
 

