Učne težave in učenja učenja


Kompetenca učenje učenja in samouravnavanje učenja I
Udeleženci bodo spoznali model pouka, v katerem imajo učenci čas in prostor
za sprejemanje odločitev o svojem učenju, za analizo kakovosti svojih odločitev,
sprejemanju odgovornosti zanje ter za učenje na napakah.
Učitelji 2 dni
Kompetenca učenje učenja in samouravnavanje učenja II
V drugem delu izobraževanja bodo učitelji učni sklop izpeljali v razredu in ga analizirali.
Teoretsko znanje bodo nadgradili na predavanju o samouravnavanju motivacije.
Učitelji 3 dni
Kompetenca učenje učenja in samouravnavanje učenja III
V tretjem delu bodo učitelji načrtovali in izvedli drugi učni sklop ter ga analizirali.
Nova spoznanja bodo predstavili na pedagoških konferencah na šoli.
Učitelji 2 dni
Kreiranje različnih pristopov pri vzgojno-izobraževalnem delu z otroki z učnimi težavami in posebnimi potrebami
V središču usposabljanja bo spoznavanje novih načinov, strategij in prilagoditev za
bolj učinkovito vzgojno-izobraževalno delo z otroki z učnimi težavami in posebnimi
potrebami.
Učitelji 3 dni
Izzivi vzgojno-izobraževalnega dela z otroki z učnimi težavami in posebnimi potrebami
Namen usposabljanja je pridobiti uvid v čustvovanje in vedenje otrok z učnimi težavami
in posebnimi potrebami ter spoznati strategije socialnega učenja.
Učitelji 2 dni
Razvijanje poučevalne prakse pri delu z otroki z učnimi težavami in posebnimi potrebami
Vsakodnevno vzgojno-izobraževalno delo od strokovnega
delavca terja poznavanje značilnosti in potreb
otrok z učnimi težavami in posebnimi potrebami.
Vabimo vas, da skupaj razvijamo dobro poučevalno prakso
za otroke z učnimi težavami in posebnimi potrebami.
Učitelji 2 dni
Kompetenca učenje učenja in samouravnavanje učenja I
Udeleženci bodo spoznali model pouka, v katerem imajo učenci čas in prostor
za sprejemanje odločitev o svojem učenju, za analizo kakovosti svojih odločitev,
sprejemanju odgovornosti zanje ter za učenje na napakah.
Učitelji 2 dni
Kompetenca učenje učenja in samouravnavanje učenja II
V drugem delu izobraževanja bodo učitelji učni sklop izpeljali v razredu in ga analizirali.
Teoretsko znanje bodo nadgradili na predavanju o samouravnavanju motivacije.
Učitelji 3 dni
Kompetenca učenje učenja in samouravnavanje učenja III
V tretjem delu bodo učitelji načrtovali in izvedli drugi učni sklop ter ga analizirali.
Nova spoznanja bodo predstavili na pedagoških konferencah na šoli.
Učitelji 2 dni
Kreiranje različnih pristopov pri vzgojno-izobraževalnem delu z otroki z učnimi težavami in posebnimi potrebami
V središču usposabljanja bo spoznavanje novih načinov, strategij in prilagoditev za
bolj učinkovito vzgojno-izobraževalno delo z otroki z učnimi težavami in posebnimi
potrebami.
Učitelji 3 dni
Izzivi vzgojno-izobraževalnega dela z otroki z učnimi težavami in posebnimi potrebami
Namen usposabljanja je pridobiti uvid v čustvovanje in vedenje otrok z učnimi težavami
in posebnimi potrebami ter spoznati strategije socialnega učenja.
Učitelji 2 dni
Razvijanje poučevalne prakse pri delu z otroki z učnimi težavami in posebnimi potrebami
Vsakodnevno vzgojno-izobraževalno delo od strokovnega
delavca terja poznavanje značilnosti in potreb
otrok z učnimi težavami in posebnimi potrebami.
Vabimo vas, da skupaj razvijamo dobro poučevalno prakso
za otroke z učnimi težavami in posebnimi potrebami.
Učitelji 2 dni