Jezikovne kompetence učiteljev in vzgojiteljev


Od fonološkega ozaveščanja do branja in pisanja pri zgodnjem učenju tujega jezika
Spoznali in preizkusili bomo dejavnosti za razvijanje fonološkega in glasovnega zavedanja
ter predopismenjevalnih spretnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Vrednotenje dosežkov učencev pri tujem jeziku
Pridobili bomo znanja vključevanja elementov formativnega spremljanja pri poučevanju
tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Poučevanje tujega jezika v okviru jezikovne politike šole
Prepoznavali bomo ključne elemente uspešnega timskega sodelovanja, spoznali
strategije konstruktivnega sodelovanja s starši in pridobili koristne informacije za
vzpostavitev sodelovanja s šolami iz tujine.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Kompetence učitelja tujega jezika na razredni stopnji
Osvetlili bomo ključne kompetence učitelja tujega jezika na razredni stopnji z različnih
vidikov in stalne skrbi za obnavljanje lastnega tujejezikovnega znanja.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Individualizacija in diferenciacija pri zgodnjem učenju tujega jezika
Skupaj bomo odkrivali pomembnost pouka, ki je osredinjen na posameznega učenca.
Pridobili bomo vpogled v modele poučevanja tujih jezikov v kombiniranih oddelkih.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Didaktični pristopi in učna gradiva pri zgodnjem učenju tujega jezika
Spoznali bomo, da prav odprtost učnega načrta, lastna avtonomija in ustvarjalnost
omogočajo, da izbiramo pestre didaktične pristope, ki učence spodbujajo k miselni
aktivnosti in komunikaciji v tujem jeziku.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 2 dni
Letna refleksija uvajanja in spremljanja tujega jezika v 1. vzgojnoizobraževalnem obdobju
Širši strokovni javnosti bomo predstavili ključne ugotovitve domačih raziskav in spremljav
pouka tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 2 dni
Od fonološkega ozaveščanja do branja in pisanja pri zgodnjem učenju tujega jezika
Spoznali in preizkusili bomo dejavnosti za razvijanje fonološkega in glasovnega zavedanja
ter predopismenjevalnih spretnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Vrednotenje dosežkov učencev pri tujem jeziku
Pridobili bomo znanja vključevanja elementov formativnega spremljanja pri poučevanju
tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Poučevanje tujega jezika v okviru jezikovne politike šole
Prepoznavali bomo ključne elemente uspešnega timskega sodelovanja, spoznali
strategije konstruktivnega sodelovanja s starši in pridobili koristne informacije za
vzpostavitev sodelovanja s šolami iz tujine.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Kompetence učitelja tujega jezika na razredni stopnji
Osvetlili bomo ključne kompetence učitelja tujega jezika na razredni stopnji z različnih
vidikov in stalne skrbi za obnavljanje lastnega tujejezikovnega znanja.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Individualizacija in diferenciacija pri zgodnjem učenju tujega jezika
Skupaj bomo odkrivali pomembnost pouka, ki je osredinjen na posameznega učenca.
Pridobili bomo vpogled v modele poučevanja tujih jezikov v kombiniranih oddelkih.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 1 dan
Didaktični pristopi in učna gradiva pri zgodnjem učenju tujega jezika
Spoznali bomo, da prav odprtost učnega načrta, lastna avtonomija in ustvarjalnost
omogočajo, da izbiramo pestre didaktične pristope, ki učence spodbujajo k miselni
aktivnosti in komunikaciji v tujem jeziku.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 2 dni
Letna refleksija uvajanja in spremljanja tujega jezika v 1. vzgojnoizobraževalnem obdobju
Širši strokovni javnosti bomo predstavili ključne ugotovitve domačih raziskav in spremljav
pouka tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju.
Učitelji tujega jezika v osnovni šoli 2 dni