Konferenca učiteljev naravoslovnih predmetov 2013
Od opazovanja in raziskovanja do znanja
Laško, 19. november 2013
Konferenca je bila namenjena vsem pedagoškim in drugim strokovnim delavcem vzgojno-izobraževalnih ustanov, ki so povezani s poučevanjem naravoslovnih vsebin, s poučevanjem spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, gospodinjstva, naravoslovja, tehnike in tehnologije, kemije, biologije, fizike ter športa.
Namen konference je bil:
- seznanitev z aktualnimi novostmi in posodobitvami na področju naravoslovnih strok in na področju poučevanja naravoslovnih predmetov ter predmetov z naravoslovnimi vsebinami;
- spodbujanje vertikalnega in horizontalnega povezovanja pri poučevanju naravoslovnih predmetov v vzgojno-izobraževalnih ustanovah;
- priložnost za strokovno druženje, izmenjavo izkušenj in predstavitev preizkušenih primerov prakse.
Bogat in raznolik program s strokovno-didaktičnimi prispevki s področja naravoslovja je zajemal tri vsebinske sklope:
- Naravoslovno znanje - razvijanje pojmov in konceptov
- Naravoslovni, tehnični in tehnološki postopki - razvijanje spretnosti
- Odnos do naravoslovja in odgovornost do okolja in zdravja
in je potekal v obliki:
- plenarnih in sekcijskih predavanj;
- predstavitev in delavnic
- ter predstavitev kratkih prispevkov sodelujočih v obliki TeachMeet-a.
Konferenca je bila namenjena vsem pedagoškim in drugim strokovnim delavcem vzgojno-izobraževalnih ustanov, ki so povezani s poučevanjem naravoslovnih vsebin, s poučevanjem spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, gospodinjstva, naravoslovja, tehnike in tehnologije, kemije, biologije, fizike ter športa.
Namen konference je bil:
- seznanitev z aktualnimi novostmi in posodobitvami na področju naravoslovnih strok in na področju poučevanja naravoslovnih predmetov ter predmetov z naravoslovnimi vsebinami;
- spodbujanje vertikalnega in horizontalnega povezovanja pri poučevanju naravoslovnih predmetov v vzgojno-izobraževalnih ustanovah;
- priložnost za strokovno druženje, izmenjavo izkušenj in predstavitev preizkušenih primerov prakse.
Bogat in raznolik program s strokovno-didaktičnimi prispevki s področja naravoslovja je zajemal tri vsebinske sklope:
- Naravoslovno znanje - razvijanje pojmov in konceptov
- Naravoslovni, tehnični in tehnološki postopki - razvijanje spretnosti
- Odnos do naravoslovja in odgovornost do okolja in zdravja
in je potekal v obliki:
- plenarnih in sekcijskih predavanj;
- predstavitev in delavnic
- ter predstavitev kratkih prispevkov sodelujočih v obliki TeachMeet-a.