domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Fizika v šoli (2/2019)

revija / osnovna šola, OŠ - predmetni pouk, srednja šola / fizika / leto izida: 2019 / 65 str.

ISSN 1318-6388 / oznaka artikla: 9110


13,00 €


Nadaljujemo s temo učenje z raziskovanjem/preiskovanjem.
Skrbno in premišljeno načrtovanje pouka vključuje zavedanje
pomena aktivnih oblik in metod dela, ker »danes imamo neizpodbitne dokaze za to, da morajo ljudje, če se želijo česarkoli naučiti, biti aktivni udeleženci v učnem procesu, ne le pasivni opazovalci«. S temi pomenljivimi besedami prof. Gorazd Planinšič začne prispevek z naslovom »Aktivni pouk: zakaj in kako«. V članku si lahko preberete trdne argumente zakaj in slikovite primere kako.
Sledijo članki, ki opisujejo primere aktivnega pouka tako v osnovni kot v srednji šoli.
- Vključevanje nadarjenih učencev v interesno dejavnost Naravoslovne urice
- Dan dejavnosti: gibanje in energija
- Sile na človeka pri prometni nesreči: eksperimentalna naloga v osnovni šoli
- Raziskovanje ozvezdij na tehniškem dnevu
- Poučevanje fizike s simulacijami: primer poučevanja ohranitve mehanske energije
- Učenje ob raziskovanju hidrogelov
- Rekonstruiranje gibanja z zakoni mehanike
Pišemo tudi o splošni maturi iz fizike v letu 2019, gre za poročilo Državne predmetne komisije za splošno maturo za fiziko.
Predstavljamo povzetek raziskovalne naloge z naslovom Pot protonov v snovi. Opisuje učinkovitejšo metodo zdravljenja tumorjev, pri kateri tumor obsevajo s protoni.
V rubriki Upodobitve v fiziki profesorica Čepičeva piše v kakšnih okoliščinah uporabljamo posamezno poimenovanje kot npr.: definicija, izraz, zveza, odvisnost, enačba, formula, obrazec in še kaj.
Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.

Košarica

je prazna

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter