domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Razredni pouk (2/2019)

revija / osnovna šola, OŠ - razredni pouk / leto izida: 2019 / 64 str.

ISSN 1408-7820 / oznaka artikla: 9112


13,00 €


Drugo številko revije Razredni pouk namenjamo branju, in sicer v uvodniku in v kar treh rubrikah; odgovorna urednica se v nagovoru dotakne nekaterih seznamov in blogov s priporočili za branje. Nadaljujemo z domačim branjem pri pouku književnosti in o desetnici, nagradi za otroško in mladinsko književnost, ki jo podeljuje DSP. V Strokovnih izhodiščih objavljamo izsledke mednarodne raziskave o odnosu četrtošolcev do znanja, pišemo o pomenu gibanja in načrtovani vadbi pri učencih na začetku šolanja ter predstavljamo animacijo kot možnost za produktivni likovni odziv na branje slikanice brez besedila. Ideje iz razreda prinašajo praktične izvedbe, ki jih lahko učitelji vključijo v proces učenja, npr. igro in gibanje pri matematiki in angleščini, organizacijo športnega dne na temo olimpijskih iger, prikažemo, kako na zanimiv in dinamičen način s pomočjo lutke pripelje učence do zastavljenih ciljev in jih spodbudi k večji aktivnosti pri pouku. Še predstavljamo pouk književnosti po načelih formativnega spremljanja, pa izkušnjo prostovoljke, ki predstavi pouk v lokalni gambijski šoli, ter o izboljšanju jezikovnih kompetenc učiteljev nemščine.

Košarica

je prazna

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter