domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Razredni pouk (1/2019)

revija / osnovna šola, OŠ - razredni pouk / splošno / leto izida: 2019 / 64 str.

ISSN 1408-7820 / oznaka artikla: 9112


13,00 €


Branje in bralna pismenost nas uvedeta v novo številko revije Razredni pouk, kjer v Strokovnih izhodiščih predstavljamo razmisleke in orodja za uvajanje sprememb pri vodenju razreda po načelih formativnega spremljanja. Nadaljujemo z medpredmetnim povezovanjem s poudarkom na vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj in podamo dva primera povezovanja družboslovja in naravoslovja. V raziskavi o podružničnih šolah s kombiniranimi oddelki raziskujemo, kako se pouk povezuje z učnimi dosežki in psihosocialno prilagojenostjo učencev. V rubriki Ideje iz razreda opišemo, kako je izkušnja iz študijske izmenjave na Norveškem postala navdih za izvajanje celodnevnega učenja na prostem pri nas. Čustva vplivajo na učno uspešnost na razredni stopnji in z ustvarjanjem spodbudnega učnega okolja prispevamo k pozitivnemu odnosu do znanja. Izkušnja uporabe lutke pri pouku angleščine kaže na mnoge prednosti in je lahko sredstvo za doseganje ciljev iz učnega načrta. Sklenemo z odličnim prispevkom o všečnosti, pri čemer ta pojav opazujemo znotraj pouka likovne umetnosti s primerjavo šablonske in avtentične rispe in podajamo razloge, zakaj je avtentična risba vedno boljša čeprav ni nujno privlačna.

Košarica

je prazna

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter