domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Matematika v šoli (1/2019)

revija / predšolska vzgoja, osnovna šola, OŠ - predmetni pouk, srednja šola / matematika / leto izida: 2019 / 64 str.

ISSN 1318-010X / oznaka artikla: 9104


13,00 €


Kako se učiti matematiko in kako jo poučevati? Že dr. Franc Močnik je v svojih učbenikih in didaktičnih napotkih za učitelje poudarjal aktivno vlogo učencev pri izgradnji kakovostnega in trajnega znanja. Tudi danes strmimo k temu. V prvi letošnji številki revije Matematika v šoli objavljamo več člankov, ki osmišljajo različne matematične vsebine. Govorimo o različnih algoritmih množenja naravnih števil, predstavljamo tri primere nalog s prepogibanjem papirja, ki omogočajo razvijanje in razumevanje nekaterih pojmov iz geometrije. Pišemo o različnih dokazih Talesovega izreka in njegove uporabe. V objavljeni raziskovalni nalogi učenec Vid predstavi, kako je skozi več šolskih let nadgrajeval svoje matematično znanje in pri tem reševal ekstremalni problem. Na osnovni šoli Frana Metelka v Škocjanu na Dolenjskem so izvedli tehniški dan na aktualno problematiko onesnaževanja oceanov po STEM korakih. Objavljamo pripravljene učne liste, kot primere aktivnosti pri katerih učenci uporabljajo numerično žepno računalo pri preiskovanju številskih vzorcev. Preberete lahko tudi, kakšne probleme je imel znotraj takratnega izobraževalnega sistema v Indiji in kako je nato uveljavil svoje znanje matematični genij Ramanujan. V rubriki novice predstavljamo raziskovalne naloge iz matematike na Srečanju mladih raziskovalcev Slovenije v letu 2018. Za konec pa še nekaj besed o nagrajenki Tatjani Kerin, učiteljici matematike in dobitnici priznanja Blaža Kumerdeja za leto 2018.
Vabljeni k naročilu in branju.

Košarica

je prazna

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter